ایلان ماسک

ایلان ماسک، خانه‌هایش را به فروش گذاشت

چندی پیش ایلان ماسک، مدیرعامل تسلا با انتشار توییتی اعلام کرد که قصد فروش اموال و خانه‌‌های خود را دارد. خبری عجیب که اگرچه در ابتدا باور آن کمی‌ سخت بود، اما به نظر ‌می‌رسد ماسک واقعا در تصمیم خود جدیست.

وی در این توییت گفته بود: ‌می‌خواهم تمام دارایی‌‌های فیزیکی خودم را بفروشم. دیگر هیچ خانه‌ای نخواهم داشت. او در توییتی دیگر به یکی از خانه‌های خود که پیشتر در اختیار جین وایلدر (هنرپیشه و بازیگر معروف فیلم سینمایی ویلی ونکا و کارخانه شکلات‌سازی) بود، اشاره کرد و گفت که دلیل فروش این خانه‌‌ها، آزادی است.

روز گذشته، سم شید، خبرنگار شبکه CNBC اعلام کرد که دو خانه متعلق به ایلان ماسک در وب‌سایت Zillow برای فروش گذاشته شده که در میان آن‌‌ها، خانه قدیمی ‌وایلدر که در لس آنجلس واقع شده، مشاهده ‌می‌شود. قیمت این خانه حدود 9 میلیون و 500 هزار دلار تعیین شده است.

یکی دیگر از اموال متعلق به ایلان ماسک در که همین منطقه واقع شده، با قمیت 30 میلیون دلار در این سایت فهرست شده است. ماسک در سال 2012 این خانه را پرداخت 17 میلیون دلار خریداری کرد. او برای خرید خانه متعلق به جین وایلدر نیز در سال 2013 حدود 6.75 میلیارد دلار پرداخت کرد.

گفته ‌می‌شود که ماسک دارای چندین خانه است که ارزش مجموع آن‌‌ها به بیش از 100 میلیون دلار ‌می‌رسد. اما اکنون به نظر ‌می‌رسد که او واقعا قصد دارد تا خود را از قید و بند این خانه‌‌ها آزاد کند. توییت ماسک در خصوص فروش خانه‌هایش در حالی منتشر شد که وی چندی پیش، نسبت به اقدامات دولت آمریکا در اجبار شهروندان به ماندن در خانه‌‌هایشان اظهار تاسف و ناامیدی و نسبت به کم شدن تعداد دنبال‌کنندگان خود در توییتر ابراز بی‌تفاوتی کرد. وی همچنین گفته بود که خود را وقف زمین و مریخ کرده است.

توییت عجیب‌تر وی این بود که اعلام کرد ارزش سهام تسلا بیش از حد بالاست که در نهایت منجر به سقوط سهام تسلا شد.

منبع
Mashable

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا