اپل

انتظار کاربران برای آیفون 12 طولانی‌تر خواهد شد

به دلیل شیوع کرونا و تاثیر آن بر فرآیند ساخت و همچنین تقاضای کاربران، تولید گوشی‌های آیفون 2020 اپل با تاخیر تقریبا یک ماهه آغاز خواهد شد.

طبق گزارش وال استریت ژورنال، احتمالا روند تولید آیفون‌های جدید در کارخانه‌هایی که در آسیا واقع شده‌اند، با چند هفته تاخیر شروع خواهد شد. البته شاید این مساله منجر به تاخیر در عرضه آیفون 12 نشود، با این حال، چندی پیش نیز در خبرها آمده بود که بدلیل پیامدهای ناشی از شروع کرونا و تعطیلی بخش‌های مختلف، هنوز طراحی نهایی آیفون 12 تایید نشده و این مساله منجر به تعویق زمان شروع تولید این گوشی‌های خواهد شد.

حتی شرکت فاکسکان، بزرگ‌ترین تولیدکننده محصولات اپل، در ماه مارس رسما اعلام کرد که به علت کاهش عملکرد قسمت‌های مختلف این شرکت، شاید تولید آیفون‌های جدید با تاخیر شروع شود. در این میان، شنیده شده که اپل نیز قصد دارد تا تولید این محصول را با وقفه‌ای چند هفته‌ای آغاز کند چراکه طبق پیش‌بینی‌ها و با توجه به گسترش کرونا و کاهش تمایل کاربران به خرید آیفون‌های جدید، اپل احتمالا تولید آیفون‌های کمتری را در دستور کار دارد و از این رو، تاخیر چند هفته‌ای خللی را در این زمینه بوجود نخواهد آورد.

طبق آخرین گزارش‌ها، مدل‌های سری آیفون 12 در ماه‌های پایانی سال 2020 به بازار عرضه خواهند شد که نسخه 5G نیز در میان آن‌ها وجود خواهد داشت.از طرفی، این احتمال وجود دارد که شاید اپل بخواهد زمان بیشتری را به آیفون SE در بازار بدهد و از این رو، تولید آیفون‌های جدید را با تاخیر آغاز کند.

در حال حاضر و با توجه به شرایط جهان و تاثیر آن بر اقتصاد خانواده‌ها، آیفون SE می‌تواند بهترین گزینه برای خرید باشد چراکه با قیمت پایه 399 دلار به فروش می‌رسد و می‌تواند تجربه کار با اسمارت‌فونی متعلق به سال 2020 را برای کاربران به ارمغان آورد.

 

منبع
Techradar

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا