ایراناینترنت

آغاز مذاکرات۶۰ شرکت‌ ارائه‌کننده خدمات ارتباطی اینترنت برای پیوستن به سهامداران فرکانس ۲ هزار و سیصد

نمایندگان ۶۰ شرکت ارائه‌کننده خدمات ارتباطی اینترنت موسوم به دارنده پروانه سروکو (servco) مذاکرات خود برای پیوستن به جمع برندگان مزایده فرکانس ۲ هزار و ۳۰۰ را آغاز کردند.

محسن حسین‌پور مدیرعامل شرکت حلما گستر تلاش در این‌باره گفت: پس از برگزاری نشست ویدئو کنفرانسی سهامداران شرکت حلما گستر تلاش، نمایندگان این شرکت و شرکت‌های اینترنتی سروکو نیز در نشستی آنلاین، زمینه پیوستن به این کنسرسیوم را بررسی کردند.

وی تاکید کرد: دریافت سرویس‌های مختلف اینترنتی با کیفیت مطلوب، سرعت بالا و هزینه کم از حقوق مسلم مردم است و مشارکت شرکت‌های دارای مجوز و فناوری روز، حکایت از خرد جمعی در تصمیم‌سازی‌ها و تصمیم‌گیری‌ها داشته و تضمین‌ کننده کیفیت مورد نظر است.

حسین‌پور در پاسخ به این پرسش که این مشارکت چگونه خواهد بود افزود: در حال حاضر بیش از ۶۰ شرکت سروکو در سطح کشور به ارائه خدمات اینترنتی می‌پردازند و قرار است سه مدل اختصاص سهام و مشارکت مورد تحلیل و بررسی قرار گیرد. وی گفت: پیش‌بینی می‌کنیم نتیجه لازم تا روزهای پایانی همین هفته اخذ و اعلام شود.

مدیرعامل شرکت حلما گستر تلاش با اشاره به وضعیت فعلی فرکانس‌های ۸۰۰ و ۲ هزار و ۳۰۰ که قانوناً یکی در اختیار صدا و سیما و دیگری در اختیار این شرکت است افزود: متخصصان فنی این حوزه می‌دانند که همکاری سازمان تنظیم مقررات رادیویی دررفع موانع اجرایی، باعث جلوگیری از هدر رفتن صدها میلیارد تومان سرمایه‌گذاری ده‌ها شرکت بخش خصوصی بوده و هم‌افزایی و موفقیت در مسیر توسعه بخش‌های مختلف اقتصادی با تکیه بر زیرساخت‌های به روز و کارآمد شده و رضایت مردم را نیز در پی خواهد داشت.

وی همچنین تاکید کرد که رفع موانع موجود بر سر راه فعالیت و زیر بار رفتن فرکانس ۲ هزار و سیصد مگاهرتز در گرو انجام وظایف قانونی سازمان تنظیم مقررات رادیویی است.

حسین‌پور افزود: بزودی تعدادی از مدیران شرکت و نمایندگان سهامداران در نشست اینترنتی با خبرنگاران حوزه آی سی تی، روند فعالیت‌های مربوط به فرکانس ۲ هزار و ۳۰۰ را تشریح خواهند کرد.

روابط‌عمومی شرکت حلما گستر تلاش

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

  1. به دنبال بالاگرفتن مجادلات وزارت ارتباطات و صداوسیما بر سر فرکانس‌های ۷۰۰ و ۸۰۰ مگاهرتز، به یکباره چندین فرستنده تلویزیونی در فرکانس‌های بالای ۷۰۰ و ۸۰۰ مگاهرتز در سیستم دیجیتال تهران و شهرهای مختلف از جمله مشهد، اصفهان، تبریز، اهواز، کرمانشاه، اراک، یزد و خرم‌آباد از سوی صداوسیما روشن شد!
    بیشتر این فرستنده‌ها برنامه‌های شبکه‌های بسته سوم را به صورت تکراری پخش می‌کنند…
    صداوسیما میلی ول این این باند های خالی نیست و معلوم نیست هدفش از این خیمه شب بازی چیه؟!
    مردم چند سال تاوان انحصار ۳جی رایتل رو دادند حالا نوبت صداوسیما هست؟!

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا