متا

احتمال اضافه شدن حداقل 6 کاربر به تماس‌های گروهی نسخه جدید واتساپ

از زمان آغاز پاندمی کرونا، تمایل افراد به تماس‌های آنلاین از طریق اپلیکیشن‌های مختلف افزایش زیادی داشته است. با اینکه در حال حاضر پهنای باند کافی برای پاسخگوی به نیاز تمام کاربران وجود دارد اما برخی از این سرویس‌ها که کاربرانی زیادی هم دارند، لازم است یک سری از قابلیت‌های خود را ارتقا دهند.

یکی از این اپلیکیشن‌های محبوب، واتساپ است که در پروسه ارتقای اپلیکیشن موبایلی خود با اضافه کردن یک سری ویژگی‌ها جدید قرار دارد. طبق شواهد قرار است در آپدیت جدید واتساپ امکان برقراری تماس صوتی و تصویری گروهی به بیش از 4 کاربر داده شود.

طبق اطلاعات منتشر شده توسط وبسایت AWBetainfo، این اپلیکیشن پیام‌رسان قصد دارد تعداد کاربران حاضر در تماس‌های صوتی و تصویری گروهی را به مقدار قابل توجهی افزایش دهد تا در شرایط قرنطینه فعلی تعداد افراد بیشتری بتوانند در تماس‌های گروهی حضور پیدا کنند.

در حال حاضر امکان برقراری تماس گروهی بین حداکثر 4 کاربر وجود دارد اما در آپدیت جدید قرار است امکان برقراری تماس گروهی بین حداقل 6 کاربر به وجود بیاید. این ویژگی برای تماس‌های صوتی و تصویری به وجود می‌آید.

البته این قابلیت ذکر شده فعلا به نسخه بتا واتساپ اضافه نشده اما چند خط کد در همین زمینه در نسخه بتا رویت شده که احتمالا در آینده نزدیک شاهد فعال شدن آنها خواهیم بود.

انتظار می‌رود این تغییرات جدید در تماس‌های گروهی واتساپ به نسخه اندروید و آی او اس واتساپ اضافه شوند. البته هنوز زمان دقیقی برای عرضه این ویژگی جدید اعلام نشده است.

نوشته های مشابه

‫2 دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا