اپلموبایل

هفت دلیل برای خرید آیفون SE 2020 از نگاه اپل

چند روز پیش، طرفداران برند اپل شاهد رونمایی از نسل جدید گوشی آیفون SE این شرکت بودند. محصولی که برای اولین بار در سال 2016 قدم به عرضه وجود گذاشت و توانست به لطف قیمت مناسب و مشخصات راضی‌کننده، فروش بالایی را نیز تجربه کند.

حال نسخه جدید یا همان 2020 این گوشی چند روز قبل، رونمایی شده و اپل از کاربران محصولات قدیمی‌خود می‌خواهد تا لذت کار با این گوشی جدید را تجربه کنند. آیفون SE مدل 2020 دارای ویژگی‌های بارزی همچون عملکردی سریع، باتری قوی‌، دوربین حرفه‌ای و مواردی از این دست است که خریدار را از انتخاب خود پیشمان نخواهد کرد. در ادامه قصد داریم تا به 7 دلیلی که شرکت اپل بر مبنای آن‌ها، از کاربران می‌خواهد تا آیفون SE جدید را خریداری کنند، اشاره کنیم.

آیفون SE 2020 سریع‌تر است

اپل ترغیب کاربران را با تاکید روی پردازنده A13 بکاررفته در این گوشی آغاز کرد. چیپستی که از سرعتی بالا برای اجرای اپلیکیشن‌ها، استفاده از فناوری واقعیت افزوده و اجرای بازی‌های موبایلی بهره می‌برد. این تراشه حدود 2.4 برابر سریع‌تر از پردازنده‌ای است که اپل در مدل قبلی آیفون SE بکار برد.

اپل در ادامه به این موضوع اشاره کرد که آیفون SE جدید این شرکت از فناوری‌های Gigabit-class 4G LTE و Wi-fi 6 بهره می‌برد و این در حالیست که چنین فناوری‌های ارتباطی در برخی از مدل‌های این شرکت مشاهده نمی‌شود. این ارتباط سلولار وایرلس تا 6.5 برابر سریع‌تر بوده و قادر است ارتباط وای فای 2.7 برابر سریع‌تر را برای کاربر به ارمغان آورد.

بهبود دوربین و باتری و …

مدل 2020 آیفون SE به یک دوربین 12 مگاپیکسلی مجهز شده که در دیگر آیفون‌های این شرکت نیز تعبیه شده است. اما در این گوشی، پشتیبانی از افکت بوکه برای ثبت عکس‌هایی زیباتر با تمرکز روی سوژه و مات کردن پس‌زمینه اضافه شده است. درواقع، اپل از این تصاویر به عنوان پرتره یاد می‌کند.

اپل به خوبی می‌داند که ظرفیت باتری، یکی از مهم‌ترین فاکتورهای خرید برای کاربران محسوب می‌شود؛ از این رو، در صفحه تبلیغ مدل 2020 آیفون SE به ارتقای باتری گوشی جدید خود اشاره کرده است. طبق گفته اپل، این باتری می‌تواند تا 4 ساعت بیشتر شارژ را در خود ذخیره و به بدنه دستگاه تزریق کند.

از دیگر قابلیت‌های جدید این گوشی می‌توان به پشتیبانی از قابلیت شارژ وایرلس و شارژ سریع با شارژ 18 واتی (که به صورت جداگانه فروخته می‌شود) اشاره کرد. همچنین، مدل 2020 آیفون SE در برابر نفوذ آب به مدت 30 دقیقه، مادامی‌که در عمق یک متری قرار دارد، مقاوم است. این ویژگی در بسیاری از مدل‌های قدیمی‌آیفون مشاهده نمی‌شود.

با آیفون SE جدید می‌توان از دو شماره متفاوت استفاده کرد به طوری که علاوه بر سیمکارت معمولی، می‌توان از eSIM نیز در این گوشی بهره برد. این قابلیت برای افرادی که می‌خواهد سیم‌کارت شخصی و کاری داشته باشند، خبر خوبی است.

نظر شما چیست؟ آیا آیفون SE 2020 ارزش خرید دارد؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

منبع
Cultofmac

نوشته های مشابه

‫3 دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا