استارتاپویروس کرونا

کتاب کودک رایگان استارتاپ «داستان من» برای مبارزه با کرونا

این کتاب برای کودکان تا ۱۰ سال مناسب است

استارتاپ «داستان من» در راستای مسئولیت اجتماعی خود در شرایط فعلی که بخش اعظمی از مردم در قرنطینه خانگی به سر می‌برند، اقدام به انتشار یک کتاب داستان رایگان برای کودکان با عنوان «داستان نقشه‌های کودک شما برای شکست کرونا» کرده است.

این کتاب که با عنوان «داستان نقشه‌های کودک شما برای شکست کرونا» به صورت رایگان از طریق پلتفرم داستان من قابل دسترس است، آموزش‌های بهداشتی لازم را در قالب شعر در اختیار کودکان می‌گذارد. در این کتاب، کودک شما در نقش یک قهرمان به سایرین می‌آموزد که چطور با رعایت نکات بهداشتی از خود در مقابل ویروس کرونا محافظت کنند و ویروس کرونا را شکست دهند. همچنین کودک می‌آموزد که چطور از این ویروس نترسد و با رعایت نکات بهداشتی با آن مقابله کند. این کتاب برای رعایت نکات بهداشتی به صورت نسخه الکترونیکی و رایگان در اختیار خانواده‌ها برای آموزش کودکانشان قرار گرفته است.

روابط عمومی داستان من در رابطه با هدف از انتشار این کتاب نوشته: «شیوع کرونا در کشور حالا نزدیک به ۶۰ روز است که بخش‌های مختلف را درگیر کرده است. گسترده شدن پخش این ویروس آسیب‌های جانی و مالی گوناگونی را به انسان‌ها و کسب‌وکارشان به دنبال داشته است؛ اما در این بین شاید یکی از جدی‌ترین آسیب‌های این ویروس به کودکان باشد، گروهی که به دلیل طولانی‌تر شدن دوران قرنطینه و تعطیلی مهد‌کودک‌ها و مدارس حالا تمام زمان خود را در خانه می‌گذارانند و از مسائل آموزشی دور مانده‌اند. حالا توجه به این گروه و ارائه آموزش‌های بهداشتی به آنها بیشتر از هر زمان دیگری احساس می‌شود.»

امکان دریافت این کتاب از طریق مراجعه به وب‌سایت داستان من و از طریق این لینک امکان‌پذیر است.

 

نوشته های مشابه

‫192 دیدگاه ها

  1. 프라그마틱 슬롯에 대한 글 정말 잘 읽었어요! 더불어, 제 사이트에서도 프라그마틱과 관련된 정보를 얻을 수 있어요. 함께 교류하며 더 많은 지식을 얻어보세요!
    프라그마틱 홈페이지

    프라그마틱은 국내외에서 큰 사랑을 받고 있는데, 여기서 그 이유를 알 수 있어 좋아요!

    https://cnipsa.com/link/
    https://www.12315oq.cn/
    https://www.12315pc.cn/

  2. 프라그마틱 게임은 iGaming 업계에서 혁신적이고 표준화된 모바일 중심의 콘텐츠를 제공하는 선도적인 제공 업체입니다. 고객에게 뛰어난 경험을 제공하기 위해 슬롯, 라이브 카지노, 빙고 등 다양한 제품을 통합합니다.
    프라그마틱 슬롯 무료

    프라그마틱의 게임은 정말 다양한데, 최근에 출시된 것 중 어떤 게임이 가장 좋았나요? 공유해주세요!

    https://gzplayer.com/hot/
    https://dqwdqdw.weebly.com/
    https://www.12315mv.cn/

  3. 프라그마틱의 게임을 플레이하면서 항상 신선한 경험을 얻을 수 있어 기뻐요. 여기서 더 많은 이야기를 나눠봐요!
    pragmatic-game.net

    프라그마틱의 라이브 카지노는 정말 현장감 넘치게 즐길 수 있는데, 여기서 더 많은 정보를 얻을 수 있어 좋아요!

    https://aintec.net/hot/
    https://www.eco2home.com
    https://www.cicoresky.com

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا