تکنولوژیموبایل

انتشار تصاویری از وان پلاس 8 با رنگ‌هایی جدید

این روزها وان پلاس در تدارک رونمایی از نسل جدید گوشی‌های پرچمدار خود یعنی وان پلاس 8 است؛ محصولی که اخیرا تصاویری جدید منتسب به آن به بیرون درز کرده و این گوشی را در رنگ‌هایی جدید نشان ‌می‌دهد.

همانطور که مشاهده ‌می‌کنید در میان رنگ‌های جدید، رنگ قرمز متمایل به بنفش دیده ‌می‌شود که از آن به عنوان درخشش بین ستاره‌ای (Interstellar Glow) یاد ‌می‌شود. همچنین در این میان، رنگ‌های سبز یخی (Glacial Green) و مشکی عقیق (Onyx Black) نیز مشاهده ‌می‌شود که ‌می‌توانند برای علاقمندان جالب‌توجه باشند.

البته هنوز مشخص نیست که آیا تما‌می‌این رنگ‌ها را در هر دو مدل وان پلاس 8 و وان پلاس 8 پرو خواهیم دید یا خیر. با این حال، طبق آنچه تاکنون منتشر شده، برای وان پلاس 8 پرو مشخصاتی همچون نمایشگر 6.78 اینچی با رزولوشن کوآد اچ‌دی پلاس و نرخ رفرش 120 هرتزی، رم LPDDR5، سیستم دوربین چهارگانه، بدنه مقاوم در برابر نفوذ آب و گردوغبار، باتری 4510 میلی‌آمپری مجهز به شارژ وایرلس 30 واتی و شارژ معکوس 3 واتی پیش‌بینی شده است.

برای مدل وان پلاس 8 نیز مشخصاتی همچون نمایشگر کوچک‌تر 6.55 اینچی با رزولوشن فول اچ‌دی پلاس و نرخ رفرش 90 هرتزی، دوربین سه گانه، رم LPDDR4  و باتری 4300 میلی‌آمپری عنوان شده است. البته خبری از مقاومت در برابر آب و یا فناوری شارژ وایرلس در این گوشی نیست. گفته ‌می‌شود که هر دو گوشی مجهز به پردازنده اسنپدراگون 865 که از مودم 5G بهره ‌می‌برد، عرضه شوند.

طبق آخرین شنیده‌ها، شرکت وان پلاس طی چند روز آینده از نسل جدید گوشی‌های پرچمدار خود رونمایی خواهد کرد.

انتشار تصاویری جدید از وان پلاس 8 با رنگ‌هایی جدید انتشار تصاویری جدید از وان پلاس 8 با رنگ‌هایی جدید انتشار تصاویری جدید از وان پلاس 8 با رنگ‌هایی جدید

نوشته های مشابه

‫410 دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا