موبایل

گوشی وان‌پلاس 7T پرو رسما معرفی شد

وان‌پلاس بالاخره به انتظار چندین هفته‌ای علاقمندان برند خود پایان داد و از جدیدترین گوشی هوشمند خود تحت عنوان وان‌پلاس 7T پرو رونمایی کرد.

این گوشی از نمایشگر 6.67 اینچی کوآد اچ‌دی پلاس اولد بهره می‌برد و به پیشرفته‌ترین پردازنده شرکت کوالکوم یعنی اسنپدراگون 855 پلاس مجهز شده که به لطف سرعت کلاک بالای این چیپست، ارتقای 15 درصدی عملکرد گرافیکی این گوشی را نسبت به مدل قبلی این شرکت به ارمغان خواهد آورد.

این گوشی تنها در یک پیکربندی و مجهز به حافظه رم 8 گیگابایتی و فضای داخل 256 گیگابایتی عرضه خواهد شد. متاسفانه، خبری از مدل‌های مجهز به رم 6 و حافظه 128 گیگابایتی و همچنین رم 12 و حافظه 256 گیگابایتی که در گوشی وان‌پلاس 7 پرو بکار رفته، نیست.

با این حال، وان‌پلاس نسخه ویژه‌ای از وان‌پلاس 7T پرو را تحت عنوان نسخه مک‌لارن عرضه خواهد کرد که از حافظه رم 12 گیگابایتی بهره می‌برد. یکی دیگر از ویژگی‌های متفاوت در این گوشی، پشتیبانی وان‌پلاس 7T پرو از فناوری شارژ سریع Wrap Charge 3T است که قادر است سرعت شارژ این گوشی را تا 23 درصد در مقایسه با فناوری شارژ 30 واتی گوشی وان‌پلاس 7 ارتقا دهد. این گوشی به باتری 4085 میلی‌آمپری مجهز شده، این در حالیست که ظرفیت باتری برای وان‌پلاس 7T برابر با 3800 میلی‌آمپر بود.

خوشبختانه، دوربین سلفی این گوشی بدون تغییر باقی مانده و همچنان به صورت پاپ‌آپ و مجهز به سنسور 16 مگاپیکسلی در دل این گوشی جای گرفته است. دوربین پشتی وان‌پلاس 7T پرو نیز از آرایشی سه‌گانه بهره می‌برد به طوری که یک سنسور اصلی 48 مگاپیکسلی با دیافراگم f/1.6، سنسور 8 مگاپیکسلی تله‌فوتو با دیافراگم f/2.4 و سنسور 16 مگاپیکسلی التراواید با دیافراگم f/2.2 را در خود جای داده است. از جمله ویژگی‌های جدید در این دوربین می‌توان به اضافه شدن قابلیت زوم 3 برابری به همراه لرزشگیر اپتیکال اشاره کرد.

و اما در خصوص نسخه مک‌لارن این گوشی که با نام کامل وان‌پلاس 7T پرو McLaren Edition شناخته می‌شود، باید گفت که این محصول به رم 12 گیگابایتی و حافظه داخلی 256 گیگابایتی مجهز شده و بدنه پشتی آن نیز با طراحی و رنگ‌بندی خاصی ساخته شده است.

هر دو گوشی از سیستم عامل اندروید 10 با رابط کاربری OxygenOS 10 بهره می‌برند. به گفته وان‌پلاس، مدل وان‌پلاس 7T پرو با قیمت 760 یورو روانه بازار خواهد شد. مدل مک‌لارم نیز با قیمت 860 یورو به دست خریداران خواهد رسید.

گوشی وان‌پلاس 7T پرو رسما معرفی شد

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا