تکنولوژیموبایل

با ردمی نوت 9اس، جدیدترین گوشی شیائومی آشنا شوید

شیائومی طی رویدادی آنلاین، عضوی جدید تحت عنوان ردمی نوت 9اس را به خانواده گوشی‌های هوشمند خود اضافه کرد.

گوشی هوشمندی که به نمایشگر 6.67 اینچی با رزولوشن 1080 در 2400 پیکسل و نسبت ابعاد 20:9 مجهز شده و حداکثر روشنایی نمایشگر آن نیز برابر با 450 نیت عنوان شده است. این صفحه نمایش از فناوری HDR10 پشیبانی می کند و از آنجایی که به استاندارد TUV Rheinland مجهز شده، نور آبی بسیار کمی از آن ساطع می شود.

این گوشی اولین محصول بازار به حساب می آید که دوربین سلفی آن در دل طراحی جدید که شیائومی آن را Tiny DotDisplay نامگذاری کرده، جای گرفته است. همچنین، محافظ گوریلا گلس5 نیز از نمایشگر دستگاه در برابر خط و خش‌های احتمالی محافظت می کند.

مهندسان شیائومی، از پردازنده اسنپدراگون 720 برای این گوشی استفاده کرده‌اند. قرار است ردمی نوت 9اس در مدل‌های مجهز به رم 4 یا 6 گیگابایتی و حافظه داخلی 64 یا 128 گیگابایتی به دست علاقمندان برسد. خوشبختانه، این گوشی از کارت حافظه میکرو اس‌دی و ورودی 3.5 میلمتری هدفون پشتیبانی می کند.

دوربین ردمی نوت 9اس نیز یکی دیگر ویژگی‌های جذاب آن است به طوری که چهار سنسور را در خود جای داده است؛ یک سنسور 48 مگاپیکسلی اصلی، یک سنسور 8 مگاپیکسلی اولتراواید، یکی سنسور 5 مگاپیکسلی ماکرو و یک سنسور 2 مگاپیکسلی برای عمق‌بخشی به تصاویر.

علاقمندان به عکس‌های سلفی نیز می توانند از دوربین 16 مگاپیکسلی آن استفاده نمایند که از قابلیت فیلمبرداری اسلو-موشن با نرخ 120 فریم بر ثانیه برخوردار است. باتری ردمی نوت 9اس از ظرفیت 5020 میلی‌آمپری برخوردار است و با سرعت 22.5 وات شارژ خواهد شد.

در خصوص قیمت نیز باید گفت که بهای مدل مجهز به رم 4 و حافظه 64 گیگابایتی برابر با 249 دلار و مدل مجهز به رم 6 و حافظه 128  گیگابایتی برابر با 279 دلار تعیین شده است. قرار است این گوشی در رنگ‌های آبی، سفید و خاکستری و از هفتم آوریل به بازار عرضه شود.

ردمی نوت 9اس

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا