گوگل

کنفرانس توسعه‌دهندگان گوگل I/O حتی آنلاین هم برگزار نمی‌شود

چند هفته پیش، شرکت گوگل در اقدامی‌به منظور جلوگیری از شیوع کرونا و محافظت از سلامتی شرکت‌کنندگان کنفرانس توسعه دهندگان خود موسوم به گوگل I/O، تصمیم به عدم برگزاری این رویداد گرفت.

اما از آنجایی که این کنفرانس، تنها یک بار در سال برگزار می‌شود همگان منتظر زمان جدید برگزاری آن در اواخر سال و یا حتی برگزاری آنلاین آن بودند. اقدامی‌را که چند روز پیش از سوی مسئولان برگزاری کنفرانس توسعه دهندگان بازی شاهد بودیم و اعلام شد که این کنفرانس در ماه اگوست و در طی سه روز برپا خواهد شد.

اما ساعاتی پیش شرکت گوگل، آب پاکی را روی دست توسعه دهندگان و علاقمندان به رویداد گوگل I/O ریخت و رسما اعلام کرد که در سال 2020 خبری از برگزاری این کنفرانس، چه به صورت فیزیکی و چه آنلاین، نخواهد بود.

طبق گفته گوگل، این شرکت همچنان به عرضه بروزرسانی‌های اندروید خود طبق روال همیشگی ادامه خواهد داد و از طریق بلاگ‌ها و فروم‌ها با توسعه‌دهندگان در ارتباط خواهد بود. ویروس کووید-19 در طی دو هفته اخیر به طور گسترده در جهان شیوع یافت و بسیاری از حوزه را به خود درگیر کرد.

عرصه فناوری نیز که از همان روزهای نخست، سایه این ویروس را روی سر خود می‌دید، به شدت تحت تاثیر آن قرار گرفت و نه تنها تولید و فروش دستگاه‌های هوشمند، تمامی‌رویدادهای بزرگ این صنعت لغو و یا به زمان دیگری موکول شد.

 

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا