هواوی

لو رفتن تصاویر جدید از پی40 و پی40 پرو هواوی

سوالات و شایعات زیادی پیرامون سری گوشی‌های پی40 هواوی وجود دارند. همین‌طور که با 7 فروردین – تاریخ معرفی سری پی40 – نزدیک می‌شویم، تصاویر و اطلاعات بیشتری از پی40 و پی40 پرو هواوی به دست می‌آید.

تا امروز تصاویر و شایعات زیادی از بدنه پشتی پی40 منتشر شده بود، اما اینبار «ایوان بلاس» فاش کننده معروف، دو تصویر از قسمت جلویی گوشی منتشر کرده که ادعا می‌کند به پی40 و پی40 پرو تعلق دارند. از تصاویر مشخص است که نسخه پرو این پرچمدار از نمایشگر خمیده بهره می‌برد.

از طرف دیگر ظاهرا هواوی قصد دارد در پی40 پرو از همان الگوی طراحی میت30 و صفحه نمایش خمیده آن پیروی کند. البته در این تصویر نمی‌توان تشخیص داد که هواوی چقدر لبه‌های نمایشگر را خمیده طراحی کرده.

علاوه بر این موارد، جزئیات زیادی از این تصاویر دستگیر نمی‌شود. البته برش دوربین سلفی به نظر می‌رسد نسبت به میت30 و پی30 کمی بزرگتر شده و دو لنز بزرگتر را درون خود جای داده است. همچنین روی صفحه پی40 پرو علامتی از سنسور اثرانگشت زیر صفحه نمایشگر هم دیده می‌شود که امکان دارد این سنسور در پی40 عادی استفاده نشود.

سری پی40 هواوی

به‌طور کلی از جمله اطلاعاتی که تا کنون از سری گوشی‌های پی40 هواوی منتشر شده، می‌توان به سنسور دوربین 50 مگاپیکسلی با زوم بهتر نسبت به پی30 پرو، نمایشگر 120 هرتزی اولد و چیپست کایرین 990 5G اشاره کرد.

سری گوشی‌های پی40 قرار است 7 فروردین طی مراسمی توسط هواوی رونمایی شوند.

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا