اپلپوشیدنی هوشمند

هدفون بیتس پاوربیتس 4 با طول عمر باتری 15 ساعته معرفی شد

بالاخره پس از انتشار شایعات فراوان، شرکت بیتس از زیرمجموعه‌های اپل به شمار می‌رود، از جدیدترین هدفون خود به نام پاوربیتس 4 رونمایی کرد.

محصولی که از طراحی به اصطلاح دورگردنی بهره می‌برد و سیم‌های آن نیز پشت گوش قرار می‌گیرد. طبق گفته بیتس، تغییرات محسوسی در این محصول اعمال شده که از جمله مهم‌ترین آن افزایش طول عمر باتری از 12 ساعت در پاوربیتس 3 به 15 ساعت در پاوربیتس 4 است.

همچنین، این محصول به لطف برخورداری از استاندارد IPX4 در برابر نفوذ آب و تعریق نیز مقاوم است. بار پردازشی این ایرباد را تراشه H1 به دوش می‌کشد و می‌توان از دستیار دیجیتالی سیری نیز برای ارتباط با دستگاه بهره برد.

طبق گفته بیتس، کیفیت صدای پاوربیتس 4 با آنچه در مدل پاوربیتس پرو مشاهده شده، برابری می‌کند و این یعنی صدایی با کیفیت و وضوح بالا به گوش کاربر خواهد رسید. یک دکمه پاور برای خاموش و روشن کردن ایرباد در سمت چپ و دکمه تنظیم صدا و همچننی دکمه b در سمت راست تعبیه شده است.

پاوربیتس 4 در رنگ‌های سفید، مشکی و قرمز عرضه خواهد شد. این محصول از طریق درگاه لایتنینگ شارژ می‌شود. یک کابل USB-A به لایتنینگ در جعبه ایرباد تعبیه شده است. قرار است فروش پاوربیتس 4 از 18 مارس و با قیمت 150 دلار آغاز شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا