آمازون

آمازون از دو زنگ درب‌ هوشمند جدید رونمایی کرد

شرکت آمازون از دو زنگ درب هوشمند مجهز به دوربین به نام‌های رینگ ویدیو دوربل 3 (Ring Video Doorbell 3) و رینگ ویدیو دوربل 3 پلاس (Ring Video Doorbell 3 Plus) پرده برداشت.

مهم‌ترین ویژگی این زنگ‌های هوشمند، فناوری بکار رفته در مدل پلاس است که به شما این اجازه را می‌دهد تا ویدیوی 4 ثانیه قبل از آنکه شخص و یا هر شی دیگری در مقابل درب حاضر شود، مشاهده کرد. به گفته شرکت رینگ (Ring) که زیرمجموعه آمازون به شمار می‌رود و ساخت این محصولات را برعهده دارد، فناوری مذکور Pre-Roll نام دارد. با کمک زنگ‌های هوشمند آمازون، افراد می‌توانند شخصی را که در مقابل درب آن‌ها قرار می‌گیرد، از راه دور و روی گوشی و یا تبلت خود مشاهده و با آن‌ها صحبت کنند.

اگرچه زنگ‌های سیمی‌این شرکت نیز از چنین قابلیتی برخوردار است، اما این فناوری برای اولین بار در یک زنگ هوشمند بی‌سیم و مجهز به باتری تعبیه شده و به گفته رینگ، استفاده از آن تاثیر بسیار کمی‌را در میزان مصرف شارژ باتری دارد.

هر دو زنگ هوشمند ویدیو دوربل 3 و ویدیو دوربل 3 پلاس به قابلیت ارتباطی دوآل باند 2.4 گیگاهترزی و 5 گیگاهرتزی وای فای و همچنین به سیستم تشخیص حرکت از فاصله 1.5 تا 4.5 متری درب منزل مجهزاند. با عرضه این دو محصول، آمازون قیمت مدل ویدیو دوربل 3 را از 199 دلار به 169 دلار کاهش داده است.

طبق گفته آمازون، پیش‌فروش مدل نخست یعنی دوربل 3 با قیمت 199 دلار و مدل پلاس نیز با قیمت 229 دلار و از هشتم آوریل آغاز خواهد شد.

شرکت رینگ در کنار این دو زنگ هوشمند، از دو محصول جدید به نام‌های Ring Chime و Ring Chime Pro نیز رونمایی کرد که به پریز برق متصل می‌شوند و قادرند نوتیفیکیشن‌های زنگ‌های هوشمند و یا دوربین‌ها را نمایش دهند.

آمازون از دو زنگ درب‌ هوشمند جدید رونمایی کرد

بهای Ring Chime برابر با 29 دلار و Ring Chime Pro برابر با 49 دلار تعیین شده است. گفتنی است در طی ماه‌های اخیر، انتقادهایی به شرکت رینگ در خصوص امنیت محصولات این شرکت وارد شده که برای رفع این نگرانی‌ها، رینگ اعلام کرد که بزودی سیستم تشخیص هویت دومرحله‌ای و داشبورد حریم شخصی را برای محصولات خود عرضه خواهد کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا