تکنولوژیویروس کرونا

کرونا، کنفرانس مقابله با کرونا را لغو کرد

گسترش ویروس کرونا در کشورهای مختلف، مشکلات زیادی را برای مردم و کسب‌وکار بوجود آورده و چند هفته‌ایست که زندگی برای ساکنین این کره خاکی، با ترس و اضطراب جریان دارد.

با کم شدن فعالیت کارخانه‌ها و تعطیلی بسیاری از فروشگاه‌ها، شورای روابط خارجی (CFR) آمریکا تصمیم داشتن تا به منظور بررسی این وضعیت و ارائه راهکارهایی برای مقابله با ویروس کرونا و البته نحوه سرپا نگه داشتن و ادامه فعالیت کسب‌وکارها در زمان شیوع کرونا، کنفرانسی را روز جمعه در شهر نیویورک برگزار کند که این رویداد بدلیل نگرانی‌ها از ابتلا به این ویروس لغو شد.

شورای روابط خارجی همچنین برگزاری هرگونه کنفرانس چهره به چهره، میزگردها و غیره که قرار بود بین روزهای یازدهم مارس تا سوم آوریل در واشنگتن و نیویورک برگزار شود، لغو کرد. با اعلام این تصمیم، کنفرانس مذکور نیز به جمع چندین رویداد و مراسمی‌اضافه شد که برگزاری آن‌ها به دلیل شیوع کرونا در جهان در طی هفته‌های اخیر لغو شده است.

علاقمندان به دنیای فناوری به خوبی می‌دانند که اخیرا رویدادهای مهمی‌در جهان، قربانی ویروس کرونا شدند که از جمله مهم‌ترین آن‌ها می‌توان به کنگره جهانی موبایل 2020، کنفرانس I/O گوگل، کنفرانس توسعه‌دهندکان بازی و رویداد SXSW اشاره کرد. گفته می‌شود که رویداد ماه مارس اپل نیز برگزار نخواهد شد.

اگرچه هنوز چند ماهی به رویداد WWDC اپل در سال 2020 باقی مانده، اما اگر وضعیت به همین منوال ادامه یابد، لغو این رویداد بزرگ نیز دور از انتظار نخواهد بود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا