تکنولوژیگوناگون

همکاری ربات‌های بوستون داینامیکس و «اوتو موتورز» برای کار در انبارها

بوستون داینامیکس اخیرا اعلام کرد که با همکاری اوتو موتورز (Otto Motors) قصد دارد کارایی و اثربخش ربات‌ها در انبارها را به همگان ثابت کند.

این گروه با انتشار ویدیویی در فضای مجازی، تصویری از آینده حمل و جابجایی کالاها در انبارها را در معرض دید گذاشتند. بر این اساس، ربات‌های متحرک Otto با ربات Handle بوستون داینامیکس همکاری می‌کنند و یک تیم رباتیک را تشکیل می‌دهند.

محققان این دو گروه سعی دارند تا از این طریق، عملکرد و سرعت بالای کار میان این دو دسته از ربات‌ها را در محیط‌هایی همچون انبارها نشان دهند. همانطور که در تصاویر مشاهده می‌کنید، ربات Handle بوستون داینامیکس، جعبه‌ها را برداشته و روی ربات متحرک Otto قرار می‌دهد؛ سپس این جعبه‌ها به نقاط مختلف انبار منتقل می‌شوند.

البته کار کردن انسان‌ها در کنار ربات Handle در انبارها کار آسان و امنی نیست، اما ربات‌های Otto کاملا امن و بی‌دردسر هستند و می‌توانند بدون هیچ مشکلی در چنین محیط‌هایی حضور داشته باشند.

کوین بلانکسپور، نائیب رئیس بوستون داینامیکس معتقد است که آن‌ها سعی کرده‌اند تا قابلیت‌های ناوگان رباتیک خود را که می‌توانند در انبارها مورد استفاده قرار گیرند و راهکار مناسبی برای حمل و نقل کالاها در چنین محیط‌هایی باشند، به نمایش بگذارند.

وی همچنین اظهار امیدواری کرد که مهندسان این شرکت تلاش می‌کنند تا بتوانند در آینده، دامنه کارایی و سازگاری محصولات خود را با سایر ربات‌ها نیز توسعه دهند تا بتوان از آن‌ها به شیوه‌های موثرتری در انبارها مورد استفده قرار داد.

بات‌های بوستون داینامیکس و «اوتو موتورز»

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا