اپل

شش محصول جدید اپل مجهز به نمایشگر مینی-LED در راهند

مینگ-چی کو، تحلیلگر برجسته دنیای فناوری مدعی شد که شرکت اپل در حال ساخت محصولاتی جدید مجهز به نمایشگر مینی-LED است که در میان آن‌ها، یک مدل مک‌بوک پرو 14.1 اینچی نیز مشاهده می‌شود.

این کارشناس محصولات اپل، در ماه سپتامبر اعلام کرده بود که مهندسان اپل در حال طراحی و توسعه فناوری جدیدی از نمایشگرهای مینی-LED هستند. طبق آخرین گزارش‌ها، اپل قصد دارد تا محصولات جدیدی را در آینده نزدیک به بازار عرضه کند که شامل آیپد پرو 12.9 اینچی، آی‌مک پرو 27 اینچی، مک‌بوک پرو 14.1 اینچی، مک‌بوک پرو 16 اینچی، آیچد 10.2 اینچی و آیپد مینی 7.9 اینچی می‌شوند.

تمامی‌این دستگاه به نمایشگرهای مینی-LED مجهز خواهند بود؛ نمایشگرهایی که از روشنایی بیشتر، رنگ سیاهی با درصد سیاهی بیشتر و همچنین میزان مصرف انرژی کمتر در مقایسه با نمایشگرهای LED و OLED موجود بهره می‌برد.

در میان این دستگاه‌ها، مک‌بوک پرو 14.1 اینچی بیشتر از سایر محصولات، توجه را به خود جلب می‌کند چراکه اپل برای اولین بار از چنین ابعادی برای نوت بوک‌های خود استفاده می‌کند. درواقع، محصولی با این ابعاد از قابلیت حمل و جابجایی راحت‌تری در مقایسه با مدل‌های 16 اینچی برخوردار است و از طرفی هم، از فضای نمایش بیشتری نیز به نسبت مدل‌های 13 اینچی بهره می‌برد.

گفته می‌شود که مک‌بوک پرو 14.1 اینچی به همراه مدل 16 اینچی که هر دو به نمایشگر مینی-LED مجهز خواهند بود، عرضه خواهد شد. هنوز زمانی برای رونمایی و عرضه این محصولات اعلام نشده، اما طبق گفته کو، ای محصولات در اواخر سال 2020 و یا اوایل 2021 به دست خریداران خواهند رسید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا