بازیویروس کرونا

کرونا کرکره کنفرانس توسعه‌دهندگان بازی را پایین کشید

رویداد GDC یا همان کنفرانس توسعه‌دهندگان بازی امسال که قرار بود بین روزهای شانزدهم تا بیستم ماه مارس در سن فرانسیسکو برگزار شود، به دلیل ظهور ویروس کرونا و نگرانی‌های در خصوص احتمال ابتلا به این ویروس، به زمان دیگری موکول شد.

وب‌سایت رسمی‌GDC با انتشار بیانیه‌ای در این رابطه نوشت: بعد از مشورت و گفتگو با شرکایمان در جامعه و صنعت توسه بازی در اقصی نقاط جهان، تصمیمی‌سخت مبتنی بر به تعویض انداختن کنفرانس ماه مارس توسعه‌دهندگان بازی را اتخاذ کردیم. ما در طی یک سال گذشته در تدارک برگزاری این رویداد بودیم و با گروه‌های مشاوره‌ای، سخنگوهای شرکت‌ها، غرفه‌داران و شرکایمان در این رویداد در ارتباط بودیم و از اینکه نمی‌توانیم از شما میزبانی کنیم، بسیار ناراحت هستیم.

برگزارکنندگان GDC اعلام کردند که قطعا این رویداد را در طی ماه‌های آتی و در فصل تابستان برگزار خواهند کرد و در حال حاضر، این تیم مشغول رایزنی با دیگر شرکت‌هاست تا بتواند طی هفته‌های آتی، جزییات نهایی را در این رابطه منتشر کنند.

شرکت Informa نیز که یکی از مسئولان برگزاری این کنفرانس است، قصد دارد تا هزینه خرید بلیت‌ها را به افراد برگرداند. البته هنوز مشخص نیست که آیا می‌توان این بلیط‌ها را به زمان احتمالی برگزاری این رویداد در تابستان، منتقل کرد یا خیر.

البته در تابستان نیز رویدادهایی همچون E3 در ماه ژوئن و گیمزکام و پکس پرایم در آگوست برگزار می‌شود که با توجه به رشد روزافزون این ویروس و گسترش آن به کشورهای بیشتری از جهان، شاید این سه رویداد نیز به سرنوشت GDC دچار شوند.

اگر خاطرتان باشد چندی پیش و روزهایی که قرار بود GDC برگزار شود، شرکت‌های سونی، فیسبوک، الکترونیک آرتس، کوجیما پراداکشنز، یونیتی، آمازون و اپیک از حضور در کنفرانس توسعه‌دهندگان بازی 2020 انصراف دادند. هر کدام از این شرکت‌ها، نسبت به سلامت کارکنان خود در این رویداد به دلیل شروع کرونا اظهار نگرانی کرده بودند.

نوشته های مشابه

‫1,016 دیدگاه ها

  1. Мы компания SEO-экспертов, специализирующихся на повышении посещаемости и рейтинга вашего сайта в поисковых системах.
    Мы преуспели в своей деятельности и предлагаем вам воспользоваться нашим опытом и знаниями.
    Какие выгоды ждут вас:
    комплексный аудит сайта цена
    • Подробный анализ вашего сайта и создание персонализированной стратегии продвижения.
    • Модернизация контента и технических аспектов вашего сайта для оптимальной работы.
    • Регулярный анализ результатов и мониторинг вашего онлайн-присутствия для его улучшения.
    Подробнее https://seo-prodvizhenie-ulyanovsk1.ru/
    Многие наши клиенты отмечают улучшения: увеличение посещаемости, улучшение рейтинга в поисковых системах и, конечно, рост бизнеса. Мы предлагаем бесплатную консультацию, для того чтобы обсудить ваши требования и разработать стратегию продвижения, соответствующую вашим целям и финансовым возможностям.
    Не упустите возможность улучшить свой бизнес в онлайн-мире. Свяжитесь с нами уже сегодня.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا