ال جی

آیا گوشی ال‌جی V60 ThinQ با این شکل و شمایل معرفی می‌شود؟

چند وقتیست که شرکت ال‌جی، کار روی محصول جدید خود یعنی V60 ThinQ را آغاز کرده و تاکنون خبرها و یا بهتر بگوییم شایعات زیادی در خصوص این گوشی به بیرون درز کرده است.

اما ساعاتی پیش، تصاویر رندرشده جدیدی از این اسمارت‌فون منتشر شده که نمای کلی و ظاهری این محصول را برای علاقمندان به این برند کره‌ای فاش می‌کند. همانطور که مشاهده می‌کنید، در قسمت بالایی این گوشی بریدگی و یا ناچ نمایشگر مشاهده می‌شود که از طراحی واتردراپ و یا همان قطره آب بهره می‌برد.

در این طراحی همانند مدل V50S از یک سنسور دوربین استفاده شده و خبری از دوربین دوگانه سلفی در این گوشی نیست. حاشیه اطراف نمایشگر V60 ThinQ بسیار کم است و به نظر می‌رسد که خروجی صدای مخاطب آن، به نسبت مدل قبلی کمی‌عریض‌تر باشد. می‌توان این چنین پیش‌بینی کرد که ال‌جی از اسپیکر دوگانه در این گوشی استفاده کرده است.

از دیگر ویژگی‌های V60 ThinQ می‌تواند به فریمی‌به رنگ گلد اشاره کرد. دکمه تنظیم صدا و همچنین دکمه اختصاصی فعال کردن دستیار دیجیتالی گوگل اسیستنت نیز در سمت چپ بدنه تعبیه شده است. دکمه پاور اگرچه در این تصویر مشخص نیست، اما در سمت راست جای گرفته است.

تصویر گویاست که تاریخ 24 فوریه روی لاک اسکرین گوشی نقش بسته است که نشان‌دهنده زمان کنگره جهانی موبایل 2020 در بارسلون است که اخیرا و به دلیل نگرانی‌ها در خصوص کروناویروس لغو شده است. پیش‌بینی می‌شد که ال‌جی در جریان این مراسم، از V60 ThinQ رونمایی کند.

با این حال، این رویداد برای ال‌جی و البته دیگر شرکت‌های فعال در دنیای فناوری و الکترونیک، از دست رفت و آخرین گزارش‌ها حاکی از آن است که V60 ThinQ در ماه آینده میلادی رونمایی خواهد شد.

ز گوشی ال‌جی V60 ThinQ

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا