اپلچگونه

چگونه پرکاربردترین اپلیکیشن ها را در آیفون شناسایی کنیم؟

کاربران این روزهای محصولات هوشمند، ساعت‌ها زمان خود را صرف کار با گوشی‌های خود می‌کنند و در فضایی خارج از دنیای واقعی به گشت‌وگذار می‌پردازند. اما کمترکسی را می‌توان یافت که بداند چه میزان از روز و یا هفته را با این گوشی‌ها کار می‌کند و بیشترین میزان استفاده را از کدام اپلیکیشن ها دارد. خوشبختانه در پلتفرم iOS، این امکان برای کاربران فراهم شده تا بفهمند که چه مدت زمان را با گوشی آیفون خود کار کرده‌اند و پرکاربردترین اپلیکیشن ها در آیفون را شناسایی کنند . برای این کار دو روش وجود دارد که در ادامه به آنها اشاره خواهیم کرد.

روش نخست:

با این شیوه و از طریق تنظیمات اسکرین تایم (Screen Time) می‌توانید مشخص کنید که بیشترین زمان خود را صرف کار با کدام اپلیکیشن کرده‌اید. این قابلیت که پرکاربردترین اپلیکیشن ها در آیفون را نمایش می‌دهد، در قسمت بالایی بخش تنظیمات جای گرفته است.

با انتخاب اسکرین تایم و مطابق با آنچه در تصویر می‌بینید، نموداری ظاهر می‌شود که نشان‌دهنده متوسط میزان مصرف شما از گوشی‌تان در طول روز است.

در زیر این نمودار، گزینه‌ای تحت عنوان See All Activity مشاهده می‌شود که با انتخاب آن، نمودار و اطلاعات دقیق‌تری به نمایش درمی‌آید. این نمودار، چندین دسته‌بندی از قبیل «سرگرمی»، «شبکه‌های اجتماعی» و غیره دارد که هر کدام، نشان‌دهنده مصرف شما از گوشی در هر یک از دسته‌بندی‌هاست.

در قسمت پایینی این صفحه، گزینه Most Used را می‌بینید که با انتخاب آن، اپلیکیشن‌هایی با بیشترین میزان استفاده را مشاهده خواهید کرد. البته کاربران می‌توانند این اطلاعات را برای روزها و هفته‌های گذشته نیز رویت کنند.

پرکاربردترین اپلیکیشن ها در آیفون

روش دوم:

در این روش، از گزینه دیگری یعنی Battery در بخش تنظیمات استفاده می‌شود. با انتخاب آن، نموداری ظاهر می‌شود که در آن می‌توانید میزان شارژ باتری آیفون خود را در طی 24 ساعت گذشته و یا 10 روز اخیر مشاهده کنید. در بخش پایینی این صفحه، گزینه‌ای به نام Battery Usage by App وجود دارد که میزان مصرف شارژ باتری توسط هر کدام از اپلیکیشن‌ها را نشان می‌دهد.

پرکاربردترین اپلیکیشن‌ها در آیفون

همچنین می‌توان با انتخاب گزینه دیگری تحت عنوان See All Activity، می‌توانید مشخص کنید که چه مدت زمانی را برای کار با اپلیکیشن های آیفون خود صرف کرده‌اید.

پرکاربردترین اپلیکیشن‌ها در آیفون

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا