تکنولوژیشبکه‌های اجتماعی

توییتر نمی‌خواهد دیگر به کاربران خود «کاربر» بگوید

شرکت توییتر اعلام کرد که از این پس، برای افرادی که از پلتفرم این شرکت استفاده ‌می‌کنند، واژه «کاربر» را بکار نخواهد برد. توییتر گفت که این رویه را حداقل در اسنادی که برای عموم منتشر خواهد شد، دنبال خواهد کرد.

توییتر در جریان کنفرانسی که در آن، گزارشی را در خصوص عملکرد سه ماهه پایانی سال 2019 منتشر کرد، گفت این تصمیم به منظور القای حس نزدیکی و صمیمیت به افرادی که از توییتر استفاده ‌می‌کنند، اتخاذ شده است.

توییتر این تلاش‌ها را به منظور به حدقل رساندن انتشار توییت‌های «ناسالم» در پلتفرم خود انجام ‌می‌دهد که به نظر ‌می‌رسد که تلاش‌های آن نیز نتیجه‌بخش بوده است به طوری که اخیرا در گزارشی که منتشر شده، آمده است که میزان انتشار این توییت‌های که ناقض قوانین و سیاست‌های این شرکت باشند، حدود 27 درصد کاهش یافته است.

توییتر اعلام کرده که بخش زیادی از توییت‌های حذف شده از این پلتفرم، توسط فناوری هوش مصنوعی (یادگیری ماشینی) شناسایی شده است. این فناوری ‌می‌تواند به شیوه‌ای موثر، توییت‌های ناسالم را قبل از آنکه توسط کاربران گزارش شوند، تشخیص دهد.

توییتر در طی سال‌های اخیر، اقدامات گسترده‌ای را برای افزایش تعداد کاربران خود انجام داده که منجر به افزایش نسبی تعداد کاربران این پلتفرم شده است. این شرکت اخیرا گزارش عملکرد خود در سه ماهه پایانی سال 2019 میلادی را منتشر و اعلام کرد که توانست در این بازه زمانی، درآمدی بالغ بر یک میلیارد دلار را بدست آورد که در تاریخ این شرکت بی‌سابقه بوده است.

این عملکرد نشان‌دهنده افزایش 11 درصدی میزان درآمدهای توییتر در مقایسه با سال گذشته است. همچنین رشدی 22 درصدی را در مقایسه با سه ماهه سوم سال 2019 میلادی نشان ‌می‌دهد. بخش زیادی از درآمدهای توییتر از طریق تبلیغات در این شبکه اجتماعی بدست ‌می‌آید به طوری که این میزان برابر با 88 درصد از مجموع درآمدهای این شرکت در سه ماهه اخیر عنوان شده است.

منبع
Engadget

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا