تکنولوژی

جشنواره نوروزی هوآوی آغاز شد

جشنواره نوروزی هوآوی آغاز شد

هوآوی برنامه‌های ویژه‌ای را برای افرادی که در قالب جشنواره نوروزی این شرکت، محصولاتی را خریداری کنند تدارک دیده است. در این طرح، جوایز بی‌شماری منتظر خریداران محصولات هوآوی هستند.

اَبَر جشنواره نوروزی هوآوی به عنوان طرحی جذاب برای خریداران، از هفدهم بهمن‌ آغاز می‌شود و تا 28 اسفند ادامه دارد. در این جشنواره، خریداران گوشی‌های هوشمند این شرکت شانس دریافت هدیه‌های متفاوت و جذابی که تعداد آن به ۱۳۹۹۰۰ جایزه می‌‌رسد، را خواهند داشت.

برای دریافت این جوایز، کافی است یکی از هشت محصول این جشنواره نوروزی یعنی Huawei P30 Pro، Huawei Nova 5T، Huawei Y9S، Huawei P30 Lite، Huawei Y9 Prime 2019، Huawei Y7 Prime 2019،  Huawei Y6 Prime 2019و Huawei Y5 2019 را خریداری کنید.

جشنواره نوروزی هوآوی آغاز شد

پس از خرید محصول از فروشگاه‌های منتخب جشنواره یا وب‌سایت دیجی‌کالا در بازه زمانی اعلام شده، با مراجعه به محل دریافت هدایا، می‌توانید هدایای خود را دریافت کنید که ارزش ریالی هدایا از ۸۰ هزار تومان تا ۵۰۰ هزار تومان متغیر است.

ماجرا به اینجا ختم نمی‌شود و خریداران می‌توانند به وب‌سایت HuaweiPromotion.ir مراجعه و فرم ثبت نام در قرعه‌کشی را تکمیل کنند. در مرحله بعد یک کد دعوت منحصر به فرد و همچنین کد قرعه‌کشی به آنها تعلق می‌گیرد که باید آن را ذخیره و یادداشت کنند. پیگیری قرعه‌کشی‌ها از طریق وب‌سایت یا صفحه اینستاگرام هوآوی ممکن خواهد بود.

جشنواره نوروزی هوآوی آغاز شد

از هدایای این قرعه‌کشی می‌توان به ۳۰ دستگاه لپ‌تاپ Huawei MateBook X Pro، ۷۰ دستگاه ساعت هوشمند Huawei GT2، ۱۴۰ دستگاه گوشی Huawei Y9S اشاره کرد که در هفت قرعه‌کشی برنده‌های این جوایز مشخص خواهد شد.

جشنواره نوروزی هوآوی آغاز شد

قانون‌هایی هم برای اجرای بهتر جشنواره نوروزی هوآوی در نظر گرفته شده است. هر فرد می‌تواند تنها یک بار در قرعه‌کشی برنده شود. همچنین اگر شخصی از کد دعوت فرد دیگری استفاده کند، صاحب آن کد از یک شانس بیشتر در قرعه‌کشی برخوردار خواهد شد. در نهایت، امکان استفاده از هر کد دعوت برای دو مرتبه وجود خواهد شد. در مجموع، با این روش، شانس هر فرد در قرعه‌کشی سه برابر افزایش پیدا خواهد کرد.

لازم به ذکر است که کد ملی و شماره موبای ثبت ‌شده در فرم نیز باید منحصر به فرد باشد. جهت اجرای سالم کمپین و قرعه‌کشی‌ها، افراد برنده در قرعه‌کشی باید مدارکی را ارائه دهند که نشان دهد خریدار اصلی و واقعی محصول هستند.

جهت اطلاعات بیشتر درباره اَبَر جشنواره نوروزی هوآوی می‌توانید به وب‌سایت HuaweiPromotion.ir مراجعه نمایید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا