تکنولوژی

جذب سرمایه یک میلیارد دلاری برای توسعه انرژی‌های تجدیدپذیر

شرکت Generate Capital که در زمینه توسعه زیرساخت‌های انرژی‌های تجدیدپذیر فعالیت می‌کند، اخیرا توانسته بالغ بر یک میلیارد دلار سرمایه را برای اجرای پروژه‌های جدید جذب کند.

این میزان سرمایه از طرف شرکت‌هایی همچون AustralianSuper، QIC و Railways Pension گردآوری شده و قرار است در پروژه‌هایی که به منظور توسعه زیرساخت‌های مرتبط با انرژی‌های پایدار و تجدیدپذیر هزینه شود. انرژی حاصل از این پروژه‌ها، در بیش از 400 شرکت، دانشگاه، مدرسه و غیره در شمال آمریکا هزینه استفاده خواهد شد.

در طی پنج سال اخیر، این شرکت بیش از یک میلیارد دلار در زمینه ساخت و توسعه تجهیزات مرتبط حوزه‌های انرژی، پسماند، آب و حمل و نقل هزینه کرده است. شرکت Generate Capital با مجموعه‌ها و توسعه‌دهندگان پروژه‌هایی که در زمینه‌هایی همچون ذخیره باتری، انرژی خورشیدی، افزایش راندمان انرژی، الکتریسیته کردن وسایل نقلیه، سلول‌های سوختی، تصفیه فاضلاب، مدیریت پسماند و شیرین‌سازی آب فعال هستند، همکاری دارد.

اسکات جاکوبز، بنیانگذار مدیر اجرای این شرکت اعلام کرد: ما در شرکت Generate، تلاش می‌کنیم تا بتوانیم به عنوان نیرویی پیشگام، انقلابی را در عرصه زیرساخت‌ها ایجاد و جهان را بازسازی کنیم.

تغییرات اقلیمی‌و پیامدهای آن برای زمین، بسیاری از دولت‌ها و طرفداران این کره خاکی را نگران کرده و چند سالیست که شرکت‌های فعال در این حوزه، به سرمایه‌گذاری و اجرای پروژه‌های متعدد روی آورده‌اند تا بتوانند از انرژی‌های پاک و تجدیدپذیر نهایت استفاده را برده و گامی‌در جهت نجات انسان‌ها و آینده زمین بردارند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا