اپل

انتشار یکی از واقعی‌ترین تصاویر مفهومی از آیفون 2020

بیش از شش ماه به برگزاری رویداد بزرگ اپل و رونمایی از سری جدید گوشی‌های آیفون 12 فاصله داریم. اما هرچه به ماه سپتامبر نزدیک‎‌تر می‌شویم، اطلاعات بیشتری در خصوص این آیفون‌های جدید منتشر می‌شود.

اگرچه بسیاری از تصاویر مفهومی‌و رندرشده از آیفون 12، بیش از آنکه به ویژگی‌های واقعی این گوشی بپردازند، تمرکز خود را روی قابلیت‌های دور از انتظار معطوف کرده‌اند اما ساعاتی پیش، کاربری به نام Hacker 34 تصاویری را از آیفون 12 در فضای وب منتشر شده که با توجه به آخرین افشاگری‌ها و جزییات منتشر شده در رابطه با این اسمارت فون طراحی شده است.

طبق آنچه تابه امروز مشخص شده، اپل در سال جدید میلادیف تولید چهار مدل آیفون را در دستور کار دارد. یک مدل ارزان‌قیمت که شباهت زیادی به آیفون 8 خواهد داشت و شاید در فصل بهار معرفی شود. اما آیفون‌های ماه سپتامبر به طراحی جدید و قابلیت‌های پیشرفته‌ای مجهز خواهند بود.

برخی منابع خبر مدعی شده‌اند که اپل از طراحی آیفون 5 برای این گوشی‌ها وام گرفته و از دوربین‌های ارتقایافته، نمایشگرهای باکیفیت‌تر، سنسور دوربین سه بعدی ToF، فیس آیدی پیشرفته، پردازنده قوی A14 و در نهایت فناوری 5G استفاده خواهد کرد. البته شاید رنگ آبی نیز به مجموع رنگ‌های آیفون‌های جدید اضافه شود.

انتشار یکی از واقعی‌ترین تصاویر از آیفون 2020

اگر خاطرتان باشد برای آیفون‌های سال گذشته، قابلیت شارژ دوطرفه یا همان شارژ معکوس پیش‌بینی شده بود که به واقعیت تبدیل نشد. حال شاید در آیفون‌های 2020 شاهد بکارگیری این قابلیت باشیم. ناگفته نماند که اطلاعات فوق، هنوز توسط اپل تایید نشده‌اند اما از منابعی فاش شدند که سابقه خوبی در افشای اطلاعات مرتبط با محصولات اپل دارند.

انتشار یکی از واقعی‌ترین تصاویر از آیفون 2020 انتشار یکی از واقعی‌ترین تصاویر از آیفون 2020

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا