بازیتکنولوژی

ساخت هتل‌هایی جدید با تم بازی‌‌ها‌ی آتاری

سال‌‌ها‌ قبل از آنکه کنسول‌‌ها‌ی بازی امروزی، وارد دنیای ما انسان‌‌ها‌ شوند، بسیاری از کاربران خود را با بازی‌‌ها‌ی آتاری سرگرم ‌‌می‌کردند و با این شرکت و محصولات آن، خاطرات بسیاری دارند. حال این شرکت اعلام کرده که قصد دارد تا مجموعه هتل‌‌ها‌یی را با تم بازی‌‌ها‌ی خود احداث کند.

این هتل‌‌ها‌ با همکاری شرکت‌‌ها‌ی GSD Group و Napoleon Smith III تولید خواهند شد. طبق آنچه در بیانیه شرکت آتاری آمده، هتل‌‌ها‌ی مذکور از لحاظ امکانات اقامتی همانند دیگر هتل‌‌ها‌ی موجود خواهند بود اما با این تفاوت که از تجهیزات و امکاناتی همانند فناوری‌‌ها‌ی واقعیت افزوده و واقعیت مجازی در آن استفاده خواهد شد که ‌‌می‌تواند تجربه‌ای متفاوت را از اقامت در یک هتل برای افرادی در تما‌‌می‌سنین به ارمغان آورد.

همچنین این هتل‌‌ها‌ به سالن‌‌ها‌ و استودیوهای برای میزبانی از رویدادهای مختلف مجهز خواهند بود. اولین هتل از این مجموعه در فونیکس آریزونا احداث ‌‌می‌شود و سپس مراحل ساخت هتل‌‌ها‌ی بعدی در شهرهایی همچون آستین تگزاس، شیکاگو، دنور، لاس وگاس، سان فرانسیسکو، سن خوزه کالیفرنیا و سیاتل آغاز خواهد شد.

فرد چسنایس، مدیرعامل آتاری در این رابطه اعلام کرد: از اینکه با دو شرکت GSD Group و True North Studio برای ساخت هتل‌‌ها‌یی با برند آتاری همکاری داریم، بسیار خوشحالیم. ما با کمک هم قصد داریم تا فضایی را بسازیم که چیزی فراتر از یک مکان برای اقامت و استراحت باشد. آتاری یک برند جهانی است که برای تما‌‌می‌افراد در هر سن، کشور، فرهنگ و نژادی شناخته‌شده است و ‌‌می‌خواهیم تجربه‌ و لذتی فراموش‌نشدنی را برای این افراد و خانواده‌هایشان در این هتل‌‌ها‌ رقم بزنیم.

سابقه شرکت آتاری به دهه 1970 میلادی بر‌‌می‌گردد؛ زمانی که اینن شرکت اولین بازی ویدیویی خود تحت عنوان Pong را عرضه کرد که با استقبال قابل‌توجهی نیز از سوی کاربران همراه شد. جالب اینجاست که بنیانگذاران اپل یعنی استیو جایز و استیو وزنیاک نیز سابقه کار برای این شرکت قدی‌‌می‌را در کارنامه دارند.

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

  1. نمایندگی رسمی تعمیرات موبایل شیائومی

    گوشی Mi 11 شیائومی برای بازار جهانی معرفی شد + قیمت و مشخصات فنی

    به‌روزرسانی اندروید ۱۲ بعضی از گوشی‌های شیائومی را از کار می‌اندازد

    سوالات و پاسخ‌ های مرتبط با ساعت هوشمند می واچ شیائومی نسخه Revolve – Xiaomi Mi Watch Revolve

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا