سامسونگ

سرمایه‌گذاری 500 میلیون دلاری سامسونگ برای ساخت کارخانه در هند

سامسونگ که در حال حاضر، نبض بازار گوشی‌های هوشمند هند را در اختیار دارد، از تصمیم خود خود برای اختصاص بودجه‌ 500 میلیون دلاری برای ساخت کارخانه تولید نمایشگر در دهلی نو خبر داد.

سامسونگ اعلام کرد که در این کارخانه، نمایشگرهای مورد استفاده در گوشی‌های هوشمند و همچنین دیگر دستگاه‌های الکترونیکی تولید خواهد شد. قرار است که این کارخانه جدید در محوطه‌ای که متعلق به کارخانه فعلی این شرکت در شهر نویدا واقع شده، احداث شود.

سامسونگ در سال 2019، کاخانه‌ای را در شهر نویدا راه‌اندازی کرد و از آن به عنوان بزرگ‌ترین کارخانه تولید موبایل در جهان یاد می‌شود. این شرکت حدود 700 میلیون دلار برای این کارخانه خرج کرده است. حال کارخانه جدید، به سامسونگ کمک خواهد کرد تا بتواندظرفیت تولید قطعات مورد نیاز خود را تا چند برابر افزایش دهد و ازآنجایی که این محصولات در کشور هند تولید می‌شوند، مزیت‌های مالیاتی نیز برای این شرکت خواهند داشت.

این اقدامات سامسونگ را باید واکنش این شرکت در قبال اوج‌گیری شیائومی‌در بازار هند دانست که توانسته به محبوبیت بالایی نزد کاربران هندی دست یابد و بیشترین سهم از فروش گوشی‌های هوشمند در این کشور را از آن خود کند.

در حال حاضر، سامسونگ بعد از شیائومی‌به عنوان دومین شرکت با بیشترین میزان فروش گوشی در این کشور محسوب می‌شود که چیزی حدود 500 میلیون نفر در هند از گوشی‌های این شرکت استفاده می‌کنند.

منبع
Yahoo Finance

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا