سامسونگ

مدیرعامل سامسونگ، نام کهکشانی‌های جدید این شرکت را فاش کرد

اگرچه هنوز چند هفته‌ای به زمان رونمایی از گوشی‌های جدید سامسونگ باقی مانده اما طی جلسه‌ای سری که میان مدیرعامل سامسونگ و دیگر شرکای این شرکت در حاشیه نمایشگاه CES برگزار شد، نام کهکشانی‌های جدید و پرچمدار فاش شد.

دی‌جی کوه، مدیرعامل کسب‌وکار موبایل سامسونگ در این جلسه اعلام کرد که نسل جدید گوشی مجهز به نمایشگر تاشوی سامسونگ که پیشتر با نام گلکسی فولد 2 شناخته می‌شد، تحت عنوان گلکسی بلوم (Galaxy Bloom) معرفی خواهد شد.

در تایید گفته وی، تصاویری با وضوح پایین از این گوشی منتشر شده که نام بلوم در آن مشخص است. همانطور که مشاهده می‌کنید، طراحی این گوشی به گونه‌ایست که از لحاظ ظاهری، شبیه به لوازم آرایشی بانوان است و به همین دلیل، گفته می‌شود که این محصول بیشتر با هدف عرضه برای بانوان روانه بازار خواهد شد.

این گوشی، شباهت‌هایی با گلکسی فولد خواهد داشت اما از شیشه فوق نازک در آن استفاده شده و قادر به فیلمبرداری 8K خواهد بود که تاکنون این قابلیت در هیچ اسمارت فونی مشاهده نشده است. شنیده‌ها حاکی از آن است که گلکسی بلوم در دو نسخه 4G و 5G به دست خریداران خواهد رسید.

مدیرعامل سامسونگ، نام کهکشانی‌های جدید این شرکت را فاش کرد

از طرفی دیگر، این مدیر سامسونگ، اطلاعاتی را نیز در خصوص گلکسی‌های سری اس منتشر و اعلام کرد که این خانواده در تاریخ 11 فوریه و با نام‌های گلکسی اس20، گلکسی اس20 پلاس و گلکسی اس20 اولترا معرفی خواهند شد.

گفته می‌شود که گلکسی اس20 اولترا به دوربین 108 مگاپیکسلی مجهز خواهد بود که قادر به زوم 100 برابری است. برای هر سه مدل، قابلیت فیلمبرداری 8K پیش‌بینی شده است.

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا