موبایل

انتشار اولین تصاویر واقعی از شیائومی‌ می‌ 10 پرو

شیائومی‌ این روزها سخت مشغول آماده‌سازی مقدمات رونمایی از سری جدید گوشی‌های پرچمدار می‌ 10 است. اسمارت‌فون‌هایی که احتمالا در ماه آینده میلادی معرفی خواهند شد.

اگرچه تاکنون تصاویر رندرشده زیادی از این گوشی‌ها منتشر شده، اما ساعاتی پیش اولین تصاویر واقعی منتسب به مدل می‌ 10 پرو به بیرون درز کرده که برخی از ویژگی‌های این اسمارت فون را نشان می‌دهد.

همانطور که در تصاویر می‌بینید می‌10 پرو به دوربین چهارگانه شبیه به آنچه در مدل می‌ 9 بکار رفته، مجهر خواهد بود و در کل، می‌توان گفت که قسمت پشتی این گوشی شباهت نزدیکی به مدل می‌ نوت 10 خواهد داشت.

این سیستم دوربین به گونه‌ای طراحی شده که سه سنسور در کنار هم و یک سنسور دیگر به صورت جدا تعبیه شده است. یک فلش LED نیز در زیر دوربین چهارم جای گرفته و با نگاهی به جعبه گوشی می‌توان پی برد که این دستگاه از فناوری 5G بهره می‌برد.

از دیگر مشخصاتی می‌ 10 پرو می‌توان به برخورداری از درگاه USB-C در قسمت پایینی بدنه و اسپیکر تعبیه شده در قسمت بالایی اشارهک رد. همچنین میکروفون حذف نویز و IR Blaster کوچک نیز در این قسمت مشاهده می‌شود.

از روی شارژر گوشی می‌توان فهیمد که می‌ 10 پرو به فناوری شارژ سریع 65 واتی مجهز خواهد بود که با شنیده‌های اخیر در خصوص استفاده از شارژرهای سریع برای مدل‌های سری می‌ 10 مطابقت دارد. برخی منابع خبری نیز استفاده از دوربین 108 مگاپیکسلی را در مدل‌های می‌ 10 پیش‌بینی کرده‌اند که احتمال تحقق آن بعید نیست.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا