اپل

اپل به دنبال یک مقر جدید در شهر مونیخ

بنابر شایعات جدید منتشر شده از سوی متخصصین املاک کشور آلمان، شرکت اپل به دنبال توسعه مقر خود در شهر مونیخ است.

در یک گزارش جدید آمده که مراحل ساخت و تجهیز ساختمان «Karl» در شهر مونیخ آلمان تا سال 2021 به پایان می‌رسد. با اینکه هیچ شرکت تکنولوژی تا کنون مدعی استفاده از این مجموعه نشده، اما اپل به تازگی سرنخ‌هایی را منتشر کرده که نشان می‌دهند کوپرتینو قصد دارد این مجموعه را با گنجایش 1500 کارمند در اختیار بگیرد.

به نظر می‌رسد اپل پس از گسترش مقرهای خود در کلان‌شهرهای امریکا، قصد دارد در کشورهای اروپایی نیز پیشرفت‌های چشمگیری در زمینه حضور فیزیکی داشته باشد. این شرکت تا کنون 300 مهندس را در شهر مونیخ و در مرکز طراحی باوارین به خدمت گرفته است. با راه‌اندازی این مقر بزرگ در شهر مونیخ، اپل با قدرت بیشتری به رقابت با آمازون و مایکروسافت در این شهر آلمانی می‌پردازد.

یک نشریه آلمانی به تازگی مدعی شده که اپل تمامی دفاتر اداری شهر مونیخ را اجاره کرده و این مسئله توسط بسیاری از متخصصین املاک مونیخ نیز تایید شده است. با اینکه اپل اطلاعیه رسمی در این خصوص منتشر نکرده اما تمامی شواهد حاکی از توسعه جدی حضور اپل در این منطقه هستند. تیم کوک، مدیرعامل اپل نیز اخیرا و در جریان رویداد Oktoberfest 2019 از این منطقه بازدید کرد.

البته مشخص نیست که طراحان مرکز باوارین که اپل استخدام کرده نیز به مقر جدید اپل منتقل می‌شوند یا خیر. اپل در حال حاضر برای 60 موقعیت شغلی در این منطقه اطلاعیه صادر کرده و یکی از تئوری‌های مطرح این است که شرکت قصد دارد مهندسین بخش 5G خود را برای تمرکز بیشتر و برای همکاری با مهندسین شرکت اینتل زیر یک سقف جمع کند.

منبع
Cult of Mac

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا