هواوی

نگاهی به رندرهای لورفته هواوی پی40 پرو

ایوان بلاس، فاش کننده مشهور توییتر، اخیرا رندرهایی را منتشر کرده که به احتمالا به پرچمدار جدید شرکت هواوی تعلق دارند. این گوشی که به ادعای ایوان بلاس همان هواوی پی40 پرو است، با بدنه‌ای از جنس سرامیک ساخته شده و پنل جلویی و پشتی گوشی تماما از یک سلایه گلس پوشانده شده و در لبه‌ها با یک انحنای خاص طراحی شده است.

مهمترین شاخصه این رندرها اما برجستگی سیستم دوربین پشتی دیوایس است که حاوی 5 لنز دوربین است. یکی از یان لنزها به گفته ایوان بلاس، سنسور تله‌فوتو مدل پریسکوپی است. در جزئیات درج شده در زیر سنسورها آمده که لنزهای تله فوتو و اولتراواید این گوشی تا 13 برابر زوم را پشتیبانی می‌کنند. البته احتمال می‌رود که هواوی از تکنیک‌های نرم‌افزاری برای رسیدن به این رقم استفاده کرده باشد.

در جلو گوشی شما با یک صفحه نمایش بدون حاشیه مواجه می‌شوید که تنها یک حفره کوچک برای دوربین سلفی روی آن قرار گرفته است. دکمه پاور و تنظیم صدا هم در سمت راست گوشی قرار دارند و در سمت چپ و بخش بالایی گوشی نیز چیزی قرار نگرفته است. همچنین پورت یواس‌بی C و اسپیکرها در قسمت پایینی گوشی جای گرفته‌اند و البته از جک هدفون دیگر خبری نیست.

رندرهای هواوی پی40 پرو

از آنجایی که هواوی سری پی30 سال گذشته در ماه مارس در شهر پاریس رونمایی شدند، بنابراین زمان زیادی تا معرفی نسل جدید پرچمداران این شرکت باقی نمانده است.  تفاوت اصلی این خواهد بود که هواوی امسال مجبور است گوشی‌های خود را بدون پشتیبانی از سرویس‌های گوگل رونمایی کند.

 

منبع
The Verge

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا