اپل

آخرین اطلاعات در خصوص مشخصات آیفون‌های 2020

هنوز ابهامات زیادی در خصوص آیفون‌های جدید اپل وجود دارد، اما هرچه زمان به جلو می‌رود تکه‌های این پازل بیشتر به هم نزدیک می‌شوند و بخشی از ویژگی‌های مرتبط با این گوشی‌ها فاش می‌شود.

اخیرا محققان مرکز تحقیقاتی Barclays با انتشار گزارشی مدعی شدند که مدل‌های آیفون 12 به سیستم بهبودیافته‌ دوربین جلویی TrueDepth مجهز خواهند شد که ارتقای عملکرد فیس آیدی را به دنبال خواهد داشت.

هنوز جزییات بیشتری در این رابطه منتشر نشده، اما از آنجایی که قرار است که در سال 2020 تغییرات بزرگی را در آیفون‌های اپل شاهد باشیم، احتمال ارتقای قابلیت امنیتی این گوشی‌ها و تحقق این ادعا، بسیار بالاست. با این حال، علاوه بر بهبود عملکرد فیس آیدی، این تحلیلگران پیش‌بینی کرده‌اند که دوربین پشتی این گوشی‌ها نیز به قابلیت‌های سه بعدی ToF مجهز خواهد بود.

تاکنون قابلیت‌های متعددی برای دوربین‌های ToF ذکر شده اما به نظر می‌رسد که اپل قصد دارد تا از این قابلیت بیشتر برای اضافه کردن ویژگی‌های واقعیت افزوده به آیفون‌های 2020 خود استفاده کند. البته هنوز بکارگیری فناوری واقعیت افزوده، در میان گوشی‌ها شایع نشده اما اپل به همراه چند شرکت دیگر تلاش می‌کند تا بتواند این فناوری نوظهور را در آینده نزدیک به اسمارت فون‌ها اضافه کند.

از دیگر مشخصاتی که توسط پژوهشگران این مرکز تحقیقاتی برای آیفون‌های امسال عنوان شده می‌توان به استفاده از رم 6 گیگابایتی اشاره کرد. همچنین شنیده شده که درگاه لایتنینگ نیز از حداقل یک مدل از آیفون‌های 2021 حذف خواهد شد که احتمالا طراحی بدون درگاه را برای این گوشی‌ها به دنبال خواهد داشت.

البته هنوز هیچ یک از این اطلاعات و مشخصات با تاییدی از سوی اپل همراه نبوده و باید منتظر ماند و دید که در آینده چه اتفاقی خواهد افتاد.

منبع
BGR

نوشته های مشابه

‫884 دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا