تکنولوژیمتا

اضافه شدن امکان ارسال پیام به دایرکت در نسخه وب اینستاگرام

اینستاگرام به عنوان یکی از محبوب‌ترین و پرکاربردترین اپلیکیشن‌ها نزد کاربران گوشی‌های هوشمند شناخته می‌شود. اگرچه امکان استفاده از این شبکه اجتماعی در مرورگر وب نیز فراهم شده اما اگر پیامی‌به صورت دایرکت یا مستقیم برای کاربران ارسال می‌شد، حتما می‌بایست برای چک کردن آن از طریق گوشی اقدام کرد.

تا اینکه ساعاتی پیش مشخص شد که اینستاگرام قصد داد تا برای راحتی بیشتر کاربران نسه وب اپلیکیشن خود، امکان مشاهده پیام‌های دایرکت را برای آن‌ها فراهم کند. علاوه براین، کاربران می‌توانند چت‌های گروهی ایجاد و با دوستان خود ارتباط بیشتری برقرار کنند.

این ویژگی فعلا در مرحله تست و ارزیابی قرار دارد و هنوز به عنوان یک قابلیت برای عموم کاربران این شبکه اجتماعی محبوب عرضه نشده است. آدام موسری، مدیر اینستاگرام با انتشار توییتی در این رابطه نوشت که این شرکت در حالت ارزیابی امکان اضافه کردن پیام‌های دایرکت به نسخه وب دسکتاپ اینستاگرام است و اگرچه فعلا در اختیار تعداد کمی‌از افراد قرار گرفته اما قرار است بزودی برای همه کاربران عرضه شود.

اینستاگرام تاکنون زمان دقیقی را برای اضافه شدن این قابلیت اعلام نکرده اما از آنجایی که چند وقتیست مهندسان این شرکت در حال توسعه و کار روی آن هستند، نشان می‌دهد که زمان چندانی تا عرضه این ویژگی فاصله نداریم.

البته برخی شنیده‌ها نیز از اضافه شدن قابلیت‌های بیشتری به نسخه وی اینستاگرام خبر می‌دهند که هنوز جزییاتی در این رابطه اعلام نشده و باید چشم به راه خبرهای بعدی در روزهای آتی بود.

اضافه شدن امکان ارسال پیام به دایرکت در نسخه وب اینستاگرام

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا