سامسونگ

هدفون‌های «گلکسی بادز پلاس» سامسونگ قابلیت حذف نویز محیط ندارند

هدفون‌های گلکسی بادز سامسونگ در آستانه یک سالگی هستند و به همین دلیل صحبت‌های زیادی در خصوص عرضه نسل دوم این هدفون‌های بی‌سیم شنیده می‌شود. البته گفته می‌شود که «گلکسی بادز پلاس» قابلیت حذف نویز محیط را ندارد. احتمالا این نسخه با باتری بزرگ‌تر عرضه می‌شود که قادر است تا دو برابر نسخه فعلی یعنی 12 ساعت شارژدهی کند.

یکی از ضعف‌های گلکسی بادز که سال گذشته معرفی شد، پایین بودن متوسط کیفیت صدا بود. اما در نسخه جدید ادعا شده که کیفیت صدا تا حدود زیادی افزایش پیدا کرده اما مشخص نیست این افزایش کیفیت تا چه اندازه قابل قبول است. گلکسی بادز در بخش میکروفون هم عملکرد خیلی خوبی نداشت و در این زمینه از رقبای خود شکست خورد. وبسایت SamMobile می‌گوید که گلکسی بادز پلاس به 4 میکروفون مجهز شده و این مسئله می‌تواند کیفیت تماس‌های کاربر را افزایش دهد. با این حال، استفاده نکردن از تکنولوژی حذف نویز محیط، باعث می‌شود هدفون سامسونگ همچنان در رقابت با برترین‌های بازار از جمله ایرپاد اپل عقب بماند.

احتمالا سامسونگ در جریان مراسم ماه آینده از گلکسی بادز پلاس رونمایی کند. گلکسی بادز پلاس می‌تواند ضعف‌های مدل فعلی را که یک سال از معرفی آن می‌گذرد پوشش دهد.

منبع
Engadget

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا