سامسونگ

سامسونگ در سودای عرضه نسل دوم «گلکسی باد» با باتری قوی‌تر

همین چند ماه پیش بود که سامسونگ با رونمایی از گلکسی باد، رسما ورود خود را به بازار ایربادهای وایرلس اعلام کرد و برای رقیب سنتی خود یعنی اپل و ایرپادهای این شرکت، خط و نشان کشید.

حال به نظر می‌رسد که مهندسان این شرکت در حال طراحی نسل جدید این محصول هستند. طبق اسناد منتشر شده از FCC، سامسونگ مدل جدیدی از گلکسی باد خود را با شماره مدل SM-R175 در این نهاد ثبت کرده که از باتری قوی‌تر و طول عمر باتری بیشتری برخوردار خواهد بود.

تصاویر منتشر شده نشان می‌دهد که احتمالا کیس گلکسی باد جدید از ظرفیت 600 میلی‌آمپری برخوردار خواهد بود؛ این در حالیست که ظرفیت باتری گلکسی باد نیز 300 میلی‌آمپر عنوان شده و این یعنی، برای 150 میلی‎آمپر برای هر یک از بادها.

البته سامسونگ هنوز هیچ واکنشی را در قبال این اطلاعات نشان نداده و باید در قبول آن، وسواس بیشتری به خرج داد. اگر خاطرتان باشد برای گلکسی باد امسال نیز باتری 150 میلی‌آمپری برای هر باد و کیس مجهز به ظرفیت 500 میلی‌آمپری پیش‌بینی شده بود که در نهایت شاهد استفاده از ظرفیت‌های 100 و 400 میلی‌آمپری در این محصول بودیم.

با این حال، اگر سامسونگ به دنبال عرضه محصولی قابل رقابت با نمونه‌های موجود در بازار است، می‌بایست نسل دوم گلکسی باد خود را به ویژگی‌های ارتقا یافته مجهز کند که ظرفیت باتری نیز یکی از فاکتورهای مهم نزد خریداران برای انتخاب یک ایرباد محسوب می‌شود.

متاسفانه هنوز زمانی برای معرفی این محصول که به احتمال زیاد نسل دوم گلکسی باد سامسونگ است پیش‌بینی نشده و باید منتظر ماند و خبرهای مرتبط بعدی در روزهای آتی را دنبال کرد.

منبع
Tech Sopt

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا