سامسونگموبایل

نگاهی به رندرهای جذاب گوشی تاشو گلکسی Z Flip سامسونگ

سال 2020 مطمئنا سال جذابی برای طرفداران اسمارت‌فون‌ها خواهد بود چراکه امسال شاهد ظهور اسمارت‌فون‌های تاشو و استفاده از نواری‌های جدیدی در یان گوشی‌ها هستیم. کمی پس از معرفی گوشی تاشو Razr موتورولا، سامسونگ از معرفی یک گوشی تاشو جدید با نام «زد فلیپ» (Z Flip) خبر داد.

حال یک تیم خلاق از وبسایت LetsGoDigital یک سری رندرها را تولید کرده که طراحی آن بر اساس تیزرهای سامسونگ و تصاویر لو رفته از گوشی تاشو گلکسی Z Flip در فضای اینترنت است.

این رندرها تصویر خوبی از آنچه که قرار است سامسونگ به زودی عرضه کند ارائه می‌دهند و اینکه لولاهای در نظر گرفته شده برای این گوشی شباهت زیادی به لولاهای استفاده شده در گلکسی فولد دارند. در سمت راست گوشی دکمه پاور قرار دارد و بالای آن هم دکمه‌های تنظیم صدا جای گرفته‌اند. همچنین یک نمایشگر بیرونی هم در کنار دوربین دوگانه و فلاش ای‌ای‌دی این گوشی وجود دارد.

روی نمایشگر داخلی نیز حفره کوچک دوربین سلفی دیده می‌شود که در شایعات گفته شده که این سنسور 10 مگاپیکسل قدرت دارد. همچنین در برخی از شایعات آمده که این دیوایس به چیپست اسنپدراگون 855 مجهز بوده و از از نوعی تکنولوژی «سوپر فست شارژ» هم پشتیبانی می‌کند.

این تصاویر تقریبا هر آنچه را که باید از ظاهر این گوشی تاشو جدید سامسونگ بدانید پوشش داده است اما هنوز ناگفته‌های زیادی درباره مشخصات سخت‌افزاری Z Flip وجود دارند. گوشی تاشو جدید سامسونگ احتمالا همزمان با گلکسی اس20 و در مراسم ماه آینده شرکت رونمایی می‌شود.

منبع
GSM Arena

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا