اپل

آیفون‌های امسال مجهز به رم 6 گیگابایتی عرضه می‌شوند

با اینکه حدود 8 ماه تا زمان رونمایی از نسل جدید گوشی‌های آیفون در سال 2020 فاصله داریم، اما روزی نیست که خبر یا بهتر بگوییم شایعه‌ای در خصوص این گوشی‌ها در فضای وب به چشم نخورد.

طبق ادعای تیموتی آرکوری و مونجال شاه ، تحلیلگران مرکز تحقیقاتی UBS، حداقل دو مدل از آیفون‌های 2020 به رم 6 گیگابایتی مجهز خواهند بود که می‌توانند به طور قابل‌توجهی، علمکرد دستگاه را ارتقا دهند. این دو تحلیلگر چهار مدل آیفون را برای امسال پیش‌بینی کردند:

  • آیفون 5.4 اینچی مجهز به رم 4 گیگابایتی و دوربین دوگانه
  • آیفون 6.1 اینچی مجهز به رم 4 گیگابایتی و دوربین دوگانه
  • آیفون 6.1 اینچی مجهز به رم 6 گیگابایتی و دوربین سه گانه
  • آیفون 6.7 اینچی مجهز به رم 6 گیگابایتی و دوربین سه گانه

بر اساس آنچه تا به امروز منتشر شده، مدل 5.4 اینچی تحت عنوان آیفون 12 و مدل 6.1 اینچی تحت عنوان آیفون 12 پلاس عرضه خواهند شد و جایگزین آیفون 11 خواهند شد. همچنین مدل دوم 6.1 اینچی را با نام آیفون 12 پرو و 6.7 اینچی را نیز با نام آیفون 12 پرو مکس خواهیم شناخت.

اگرچه هنوز این اطلاعات رسما توسط اپل، تایید و یا تکذیب نشده اما گفته می‌شود که تمامی‌مدل‌های آیفون امسال به فناوری 5G و همچنین نمایشگر OLED مجهز خواهند بود. در این میان، شنیده‌هایی نیز مبنی بر تصمیم این شرکت برای معرفی نسخه ارتقایافته‌ای از آیفون 8 نیز به گوش می‌رسد که از نمایشگر 4.7 اینچی و قابلیت تاچ آیدی بهره می‌برد.

تا چند ماه پیش، نام این گوشی در بسیاری از منابع خبری به عنوان آیفون SE 2 ذکر می‌شد اما چند هفته‌ای می‌شود که از آن به تحت عنوان آیفون 9 یاد می‌شود. البته شاید اپل با رونمایی از آیفون 9 پلاس، بخواهد تعداد گوشی‌های سال 2020 خود را به عدد شش برساند.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا