موبایلنمایشگاه 2020 CES

گوشی جان‌سخت Cat S32 مجهز به اندروید 10 معرفی شد

شرکت Cat در خلال نمایشگاه CES 2020، مدلی جدید تحت عنوان Cat S32 را به خانواده گوشی‌های جان‌سخت و مقاوم خود اضافه کرد.

این برند، سالهاست که تولید انواع گوشی‌های با بدنه مقاوم و نفوذناپذیر را در دستور کار قرار داده و طرفدارانی را نیز در سراسر جهان که بنابه دلایل مختلف، به چنین گوشی‌هایی نیاز دارند، به خود جذب کرده است.

و اما در خصوص محصول جدید این شرکت Cat S32 باید گفت که همانند مدل‌های قبلی Cat، خبری از نمایشگر لبه به لبه و یا پردازنده‌های بسیار قوی نیست؛ اما در عوض، تمرکز روی و طول عمر باتری و مقاومت دستگاه در موقعیت‌ها و شرایط گوناگون معطوف شده است.

نمایشگر Cat S32 از ابعاد 5.5 اینچی با رزولوشن 720p و نسبت ابعاد 18:9 بهره می‌برد که این پنل بواسطه محافظ صفحه دراگون تریل پرو گلس محافظت می‌شوند. کاربران می‌توانند حتی با انگشتان خیس و یا با دستکش نیز با صفحه نمایش آن کار کنند.

مقاومت بدنه آن در برابر نفوذ آب به گونه‌ایست که قادر است تا عمق 1.5 متری آب و به مدت 35 دقیقه، جان سالم به در ببرد و این یعنی برخورداری از استاندارد IP68؛ البته استاندارد MIL SPEC 810G نیز برای Cat S32 عنوان شده که نشان دهنده مقاومت بدنه در برابر ضربات و آسیب‌هایی که ممکن است از سقوط از ارتفاع (تا 1.8 متری) به آن وارد شود.

دور بدنه این گوشی هوشمند به نحوی پوشانده شده که دیگر نیازی به استفاده از کیس محافظ نیست. در سمت چپ بدنه، دکمه‌ای تعبیه شده که از آن می‌توان برای دسترسی سریع به قابلیت و یا اپلیکیشنی خاص استفاده کرد.

توان پردازشی Cat S32 از طریق پردازنده هلیو A20 شرکت مداتک تامین می‌شود. در کنار آن، یک رم 3 گیگابایتی و حافظه داخلی 32 گیگابایتی جای گرفته است. باتری این دستگاه نیز از ظرفیت 4200 میلی‌آمپری بهره می‌برد که می‌تواند با یک بار شارژ، حدود دو روز انرژی مورد نیاز برای روشن ماندن دستگاه را به رگ‌های آن تزریق کند.

در قسمت  پشتی دستگاه یک دوربین 13 مگاپیکسلی و در قسمت جلویی نیز یک دوربین 5 مگاپیکسلی برای ثبت عکس‌های سلفی تعبیه شده است. از دیگر مشخصات Cat S32 می‌توان به پشتیبانی از VoLTE، وای‌فای، بلوتوث 5، تراشه NFC و ورودی 3.5 میلیمتری هدفون اشاره کرد.

قیمت این گوشی هوشمند مقاوم و جان‌سخت حدود 299 یورو تعیین شده است.

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا