سامسونگ

گلکسی اس20 و گلکسی فولد 2 در 22 بهمن‌ماه معرفی می‌شوند

چندی پیش در خبرها آمده بود که سامسونگ احتمالا کهکشانی امسال خود را تحت عنوان گلکسی اس20 و گلکسی اس 20 پلاس معرفی خواهد کرد. اگرچه هنوز این ادعا رسما توسط سامسونگ تایید نشده، اما امروز اطلاعات جدیدی به دست آمده که نشان می‌دهد پرچمداران جدید این شرکت در تاریخ یازدهم فوریه (22 بهمن ماه) معرفی خواهند شد.

اخیرا کاربری به نام مکس وینباخ از اعضای انجمن XDA ویدیویی را در توییتر منتشر کرده که مدعی شده این ویدیو را از لینکی که در وب‌سایت سامسونگ بوده، دریافت کرده است. این ویدیو با یک صفحه مشکی آغاز و صفحه از وسط و به طرفین باز می‌شود. سپس کلمه Galaxy را می‌بینیم که حرف a در آن حذف و به جای آن از دو جعبه سفید استفاده شده است. در انتهای ویدیو نیز از مراسم Unpacked و تاریخ یازدهم فوریه یاد شده است.

اگرچه هنوز اطلاعات دقیق و مستدلی ارائه نشده اما برخی منابع خبری پیش‌بینی کرده‌اند که دو جعبه سفید، نشان‌دهنده تصمیم سامسونگ برای رونمایی از دو مدل گوشی جدید است. بدین معنی که علاوه بر گلکسی اس20 و گلکسی اس20 اولترا، احتمالا شاهد معرفی گلکسی فولد 2 نیز خواهیم بود.

سامسونگ در گذشته از رویداد کنگره جهانی موبایل (MWC) برای رونمایی از کهکشانی‌های پرچمدار خود استفاده می‌کرد؛ اما چند سالیست که این شرکت ترجیح می‌دهد در مراسمی‌اختصاصی و جدای از این رویداد، از گوشی‌های جدید خود پرده بردارد. در سال جاری میلادی، کنگره جهانی موبایل از 24 لغایت 27 فوریه برگزار خواهد شد. با این حال، هنوز هیچ یک از این شایعات با واکنشی از سوی چشم‌ بادامی‌ها مواجه نشده و باید به انتظار اخبار جدید در روزهای آتی نشست.

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا