لپ‌تاپ

رونمایی از دو مدل جدید از لپ‌تاپ‌های لنوو

اگر به دنبال خرید لپ‌تاپی جدید برای خود هستید، بهتر است نگاهی نیز به سری جدید محصولات لنوو بیاندازید که ساعاتی پیش از شروع به کار رسمی‌نمایشگاه CES 2020 برای علاقمندان معرفی شد.

در این بین، مدل‌هایی همچون IdeaPad Creator 5 و Yoga Creator 7 را می‌بینیم که به گفته لنوو برای هنرمندان، طراحان و نویسندگان طراحی شده‌اند. مدل Yoga Creator 7 مجهز به نمایشگر 15.6 اینچی فول اچ‌دی عرضه خواهد شد.

این لپ‌تاپ در چند پیکربندی قابل‌خرید خواهد بود که پردازنده آن تا چیپست نسل دهمی‌Core i7 قابل ارتقاست. در این محصول از کارت‌های گرافیک شرکت انویدیا استفاده شده که می‌تواند برای پردازش‌های ویدیویی و یا اجرای بازی‌ها مفید واقع شود. همچنین می‌توان از رم‌های 8 یا 16 گیگابایتی استفاده کرد و حافظه ذخیره‌سازی آن از 256 گیگابایتی شروع و تا یک ترابایت ادامه خواهد شد.

علاوه بر Yoga Creator 7، از محصول دیگری به نام IdeaPad Creator 5 نیز رونمایی شد که درواقع از طراحی نسبتا سنتی بهره می‌برد. این لپ‌تاپ به نمایشگر 15.6 اینچی فول اچ‌دی و پردازنده نسل دهمی‌اینتل Core i7 مجهز شده و رم آن نیز بین 4 تا 16 گیگابایتی متغیر است.

ظرفیت حافظه ذخیره‌سازی IdeaPad Creator 5 تا 512 گیگابایت قابل ارتقاست؛ اما اگر کاربری به حافظه یک ترابایتی نیاز داشت می‌تواند از‌هارد HDD استفاده کند. کارت گرافیک این دستگاه نیز از مدل‌های ساخت شرکت انویدیاست که می‌تواند به خوبی بار پردازش گرافیکی دستگاه را به دوش بکشد. هنوز جزییاتی در خصوص قیمت و زمان عرضه این دو محصول منتشر نشده است.

لپ تاپ IdeaPad Creator 5 و Yoga Creator 7 لنوو

منبع
The Verge

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا