تکنولوژی

ایرباد وایرلس 29 دلاری JLab Go Air معرفی شد

شرکت JLab به‌تازگی از جدیدترین ایرباد وایرلس تحت عنون Go Air که جزو ارزان‌ترین مدل‌های این شرکت محسوب می‌شود، رونمایی کرد. این هدفون بدون‌سیم با قیمت تنها 29 دلار عرضه خواهد شد که حتی از قیمت تعویض باتری هدفون ایرپاد اپل نیز کمتر است.

اما این قیمت پایین به منزله کیفیت بد ایرباد وایرلس Go Air نیست؛ طبق گفته JLab، محصول مذکور قادر است با یک بار شارژ، تا 5 ساعت شارژ را در خود نگاه دارد و کیس آن نیز می‌تواند تا 15 شارژ بیشتر را نیز به ارمغان آورد.

این ایرباد از بلوتوث 5 پشتیبانی می‌کند و به لطف برخورداری از استاندارد IPX4، می‌توان گفت که در برابر نفو آب نیز مقاوم است. و اما در خصوص کیفیت صدای Go Air باید گفت که این ایرباد می‌تواند صوت قابل قبول و راضی‌کننده‌ای را به گوش کاربر برساند و با توجه به قیمت 29 دلاری که برای آن تعیین شده، نباید انتظار بالایی از این محصول داشت.

درواقع، ایرباد Go Air بیشتر برای آن دسته از کاربرانی مناسب است که به دنبال ایرباد وایرلسی به منظور استفاده در باشگاه‌ها و پیاده‌روی‌های خود هستند. از طرفی دیگر، گم شدن این ایرباد نیز برخلاف بسیاری از نمونه‌های گران‌قیمت موجود در بازار، چندان موجب نگرانی و افسوس کاربر نخواهد شد.

طبق گفته شرکت JLab، فروش این ایرباد وایرلس 29 دلاری از ماه مارس سال جاری آغاز خواهد شد.

ایرباد وایرلس 29 دلاری JLab Go Air معرفی شد

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا