تکنولوژی

ایرباد وایرلس جدید سونی با قابلیت حذف نویز رونمایی شد

شرکت سونی اخیرا از یک ایراباد وایرلس جدید به نام WF-1000XM3 پرده برداشت که به معنی واقعی کلمه از فناوری نویز کنسلینگ و یا همان حذف صداهای مزاحم اطراف بهره می‌برد.

این روزها، استفاده از ایربادها و هدفون‌های وایرلس در میان کاربران شایع شده و تعدد گزینه‌های موجود در بازار نیز انتخاب را برای کاربران دشوار کرده است. اغلب این محصولات با قابلیت حذف نویز عرضه می‌شوند، اما تجربه نشان داده که بسیاری از این تبلیغات، صرفا برای جلب مشتری هستند و در عمل، از این قابلیت بی‌بهره‌اند.

اما شرکت سونی که چند سالی‌ست به تولید هدفون‌ها و ایربادهای مدرن و پیشرفته روی آورده، اخیرا ایرباد جدید خود تحت عنوان WF-1000XM3 را برای علاقمندان برند خود معرفی کرد. محصولی که به پردازنده قوی‌تر حذف نویز به نام QN1 مجهز شده که قادر است عملکرد بهتری را در حذف صداهای مزاحم اطراف داشته باشید.

همچنین در این ایرباد جدید، از DAC یا همان مبدل صوت دیجیتال جدید و آمپلی‌فایری با قابلیت ارائه صوت 24 بیتی استفاده شده است. از طرفی دیگر، سخت‌افزار جدیدتری نیز در این ایربادها به‌کار گرفته شده که امکان اتصال مستقیم آن‌ها به دستگاه را فراهم می‌کند.

این تغییرات نشان می‌دهد که سونی بر روی توسعه و ارتقای قابلیت‌های ایرباد WF-1000XM3 توجه ویژه‌ای داشته است. طراحی این ایرباد به گونه‌ای‌ست که در مقایسه با نسخه قبلی این محصول، اندکی بزرگ‌تر شده و به لطف طراحی بدنه مهندسی‌‎شده خود، قادر است بهتر و امن‌تر در گوش کاربر جای گیرد.

سونی هفت جفت سَری (Tip) را برای این ایرباد در نظر گرفته که کاربر می‌تواند با توجه به فرم گوش خود، یکی از آن‌ها را انتخاب کند تا بهترین تجربه را از گوشی دادن به موسیقی داشته باشد.

ایرباد WF-1000XM3 می‌تواند با یک بار شارژ، تا 6 ساعت با قابلیت حذف نویز و تا 8 ساعت بدون قابلیت حذف نویز کار کند. کیس محافظ این ایرباد نیز قادر است است با یک شارژ 10 دقیقه‌ای، انرژی مورد نیاز برای 90 دقیقه گوش دادن به موسیقی را تامین کند.

ایرباد وایرلس سونی با قابلیت حذف نویز

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا