تکنولوژی

مانیتور گیمینگ Alienware 25 رسما معرفی شد

اگرچه شرکت Alienware چندی پیش دو مانیتور پیشرفته 25 و 27 اینچی را برای علاقمندان به بازی‌های ویدیویی عرضه کرده بود، اما این شرکت تنها چند روز به آغاز نمایشگاه CES 2020 از یک مانیتور جدید گیمینگ به نام Alienware 25 نیز رونمایی کرد.

این محصول جدید با شماره مدل AW2521HF شناخته می‌شود و نکته جالب توجه در خصوص آن، سرعت واکنش یک میلی‌ثانیه‌ای و استفاده از پنل نمایشگر IPS در دل این مانیتور است. علاوه بر این، محصول جدید Alienware از نرخ رفرش 240 هرتزی بهره می‌برد که می‌تواند به لطف این قابلیت، تجربه‌ای لذت‌بخش از اجرای انواع بازی‌ها را برای کاربران به ارمغان آورد.

در خصوص دیگر مشخصات Alienware 25 باید گفت که این مانیتور، به رزولوشن فول اچ‌دی (1920 در 1080) مجهز شده و از قابلیت AMD FreeSync و Gsync نیز پشتیبانی می‌کند. این محصول از طیف رنگ 99 درصدی sRGB در پنل IPS پشتیبانی می‌کند. رنگ‌ها در این نمایشگر بسیار دقیق و با کیفیت بالا ارائه می‌شوند.

جدای از ویژگی‌های سخت‌افزاری و نرم‌افزاری، Alienware 25 از لحاظ طراحی و ساخت نیز جذابیت‌های خاص به خود را دارد به طوری که از حاشیه‌ نمایشگر اندکی بهره می‌برد و پایه آن نیز از قابلیت تنظیم برخوردار است.

همه این اطلاعات حاکی از آن هستند که اگر کاربری به دنبال جمع کردن مجموعه‌ سخت‌افزاری پیشرفته برای اجرای گیم است، این مانیتور می‌تواند یکی از بهترین گزینه‌ها برای خرید باشد. گفته می‌شود Alienware 25 از تاریخ 11 مارس و با قیمت 499 دلار به بازار عرضه خواهد شد.

مانیتور گیمینگ Alienware 25 رسما معرفی شد

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا