سامسونگ

سامسونگ در سال 2019 چه تعداد گوشی 5G را به فروش رساند؟

سامسونگ ساعاتی پیش اعلام کرد که توانست در سال 2019 میلادی، حدود 6.7 میلیون دستگاه مدل 5G گوشی‌های گلکسی اس 10 و گلکسی نوت 10 را در بازار به فروش برساند؛ این یعنی عملکردی فراتر از آنچه در مورد فروش این گوشی‌ها انتظار ‌می‌رفت.

اگرچه این رقم در بازار گوشی‌های هوشمند، چندان هم چشمگیر نیست اما سامسونگ چند ماه قبل پیش‎‌بینی کرده بود که بتواند در سال 2019، حدود 4 میلیون گوشی 5G را به دست خریداران برساند. اگر بخواهیم عملکرد سامسونگ را در مقایسه با دیگر شرکت‌ها قیاس کنیم، باید بگوییم که این شرکت توانست چیزی حدود 53.9 درصد از کل فروش گوشی‌های 5G سال 2019 در بازار را به خود اختصاص دهد.

اما سال 2020 میلادی، بازار گوشی‌های هوشمند با مدل‌های بیشتری از گوشی‌های 5G روبه‌رو خواهد شد و برخلاف سال 2019، که بسیاری از گوشی‌ها از این فناوری بی‌بهره بودند، در سال جدید بر تعداد محصولات مجهز به این فناوری به مراتب افزوده خواهد شد.

اکنون پردازنده جدید شرکت کوالکوم یعنی اسنپدراگون 865 قادر به پشتیبانی از فناوری 5G است و ‌می‌توان انتظار داشت که شاهد عرضه گوشی‌های اندرویدی متعدد 5G به بازار باشیم و این مساله منجر به ترغیب کاربران به خرید این گوشی‌ها خواهد شد.

در این میان سامسونگ نیز برنامه‌های خود را برای حضوری قدرتمند در این عرصه دارد و قرار است مدل‌های جدید خود یعنی خانواده گلکسی اس11 و گلکسی نوت 11 را مجهز به این فناوری روانه بازار کند. برخی منابع خبری نیز از تصمیم اپل برای عرضه مدل‌های 5G آیفون‌های 2020 خود خبر داده‌اند که بدین ترتیب، شاهد داغ شدن رقابت میان این شرکت‌ها خواهیم بود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا