اپل

آیا اپل در تدارک عرضه یک کامپیوتر گیمینگ است؟

طبق آخرین شنیده‌ها، شرکت اپل در حال طراحی و تولید یک دستگاه مک پشرفته و البته گران‌قیمت برای طرفداران بازی‌های کامیپوتری است.

این اطلاعات توسط وب‌سایت معتبر Economic Daily News منتشر شده که برخی از مطالب آن در خصوص محصولات اپل به واقعیت تبدیل شده است. در این گزارش آمده است که اپل شاید در آینده نزدیک از یک مک گیمینگ در سال 2020 رونمایی کند.

متاسفانه هنوز جزییاتی در این رابطه منتشر نشده و مشخص نیست که آیا محصول مورد نظر یک آی‌مک خواهد بود یا مک‌بوک. گفته می‌شود که این کامپیوتر گیمینگ پیشرفته در جریان کنگره جهانی موبایل در ماه ژوئن 2020 معرفی خواهد شد.

اگرچه شاید به اعتقاد برخی از کاربران، این شایعه هرگز به واقعیت تبدیل نشود؛ اما اگر پنج سال پیش هم خبری در خصوص تصمیم اپل برای تولید برنامه‌های تلویزیونی اختصاصی و یا راه‌اندازی سرویس اشتراکی برای بازی‌های موبایلی منتشر می‌شد، کمتر کسی آن را باور می‌کرد. بنابراین، ممکن است این مساله در خصوص مک گیمینگ نیز صدق کند.

گفتنی است تولید این مک، تنها نیمی‌از راهیست که اپل می‌بایست بپیماید چراکه باید تولیدکنندگان بازی‌ها را نیز به ساخت بازی‌هایی برای این دستگاه ترغیب کند. کاری که شاید حتی به مراتب سخت‌تر از تولید یک کامپیوتر گیمینگ باشد چرا که هرگز به مک به عنوان یک پلتفرم بازی نگاه نشده است. با این حال، اپل اخیرا دسته‌بندی جدیدی را در اپ استور برای بازی‌های موبایلی ایجاد کرده و این نشان می‌دهد که چندان هم به این حوزه بی‌میل نیست.

منبع
BGR

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا