اپل

آیپدپرو 2020 مجهز به دوربین سه‌گانه رونمایی می‌شود

اگرچه این روزها، توجه علاقمندان به محصولات اپل به مدل‌های جدید آیفون 2020 و فناوری 5G در این گوشی‌ها، معطوف شده اما ساعاتی پیش، تصاویری منتسب به نسل جدید آیپد پرو در فضای وب منتشر شده، که اطلاعات جدیدی را در خصوص این محصول فاش می‌کند.

طبق آنچه حساب کاربری  OnLeaks در توییتر منتشر کرده، تبلت آیپد پرو جدید در دو نسخه 11 و 12.9 اینچی و مجهز به دوربین سه‌گانه در قسمت پشتی عرضه خواهد شد. این تصاویر نشان می‌دهند که آیپد پرو سال 2020، از لحاظ طراحی، شباهت زیادی به نسخه‌های فعلی این تبلت خواهد داشت و تفاوت اصلی میان آن‌ها، در دوربین سه‌گانه‌ای است که نمونه آن را در آیفون 11 پرو دیده‌ایم.

گفته می‌شود که نسل جدید آیپد پرو به فناوری دوربین 3D-Sensing مجهز خواهد بود که احتمالا تنها در دوربین جلویی گوشی تعبیه خواهد شد. طبق گفته این منبع خبری، آیپد پرو 2020 با ابعادی معادل 248 در 178.5 6 در 5.9 میلیمتری عرضه خواهد شد.

اما نکته‌ای که باید به آن توجه کرد این است که اپل غالبا از آیپدهای خود در ماه مارس رونمایی می‌کند اما این شرکت، آیپد 10.2 اینچی خود را در ماه سپتامبر و به همراه مدل‌های آیفون 11 معرفی کرد. بنابراین، شاید گذشت شش ماه برای اضافه کردن مدلی جدید به خانواده، کمی‌زود باشد.

با این حال، هنوز هیچ یک از این اطلاعات رسما توسط اپل تایید و یا تکذیب نشده‌اند و باید منتظر نشست و دید که اهالی کوپرتنیو چه واکنشی را در قبال این شایعات از خود نشان خواهند داد.

آیپدپرو 2020 مجهز به دوربین سه‌گانه رونمایی می‌شود

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا