تکنولوژینمایشگاه 2020 CES

هوش مصنوعی Neon سامسونگ در CES 2020 معرفی می‌شود

به نظر می‌رسد که سامسونگ قصد دارد تا در جریان رویداد CES 2020، از دستاورد جدید مبتنی بر فناوری هوش مصنوعی خود تحت عنوان Neon رونمایی خواهد کرد.

این دستاورد فعلا در آزمایشگاه تحقیقاتی شرکت سامسونگ به نام STARLab تحت آزمایش و توسعه قرار دارد. همانطور که می‌دانید دستیار دیجیتالی بیکسبی این شرکت که از هوش مصنوعی بهره می‌برد، در سال 2017 معرفی شد و در بسیاری از گوشی‌های هوشمند و دیگر محصولات سامسونگ تعبیه شده است.

اما Neon احتمالا، محصول دیگری مبتنی بر هوش مصنوعیست که برای نشان دادن حضور پررنگ سامسونگ در این حوزه، وارد بازار خواهد شد. اگرچه این شرکت هنوز اطلاعاتی را در این رابطه ارائه نداده، اما STARLabs، با انتشار تیزری از این محصول در شبکه‌های اجتماعی، از معرفی آن در آینده نزدیک خبر داد. از طرفی دیگر، وب‌سایتی با دامنه Neon.life نیز ایجاد شده است.

با توجه به برخی از توییت‌هایی که توسط اکانت Neon در فضای مجازی منتشر شده، می‌توان گفت که این قابلیت جدید مبتنی بر هوش مصنوعی قادر به پشتیبانی از زبان‌های مختلف است که از جمله آن‌ها می‌توان به زبان هندی اشاره کرد.

در تیزرهای این محصول آمده که قادر به ارائه تجربه هوش مصنوعی هم‌سطح انسان است. هنوز مشخص نیست که این دستاورد در قالب دستیار دیجیتالی عرضه خواهد شد یا محصولی متفاوت با آنچه تاکنون در بازار دیده‌ایم.

دستیارهای دیجیتالی آمازون الکسا، اپل سیری و گوگل اسیستنت، پیشرفت‌های قابل‌توجهی را در طی سال‌های اخیر تجربه کرده‌اند و قابلیت‌های متنوعی به آن‌ها اضافه شده است. از این رو، عرصه را بر بیکسبی تنگ کردند. حال باید منتظر ماند و دید که آیا قابلیت‌های هوش مصنوعی Neon تا چه اندازه می‌تواند قابل رقابت با نمونه‌های مشابه موجود باشد.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا