سامسونگ

مدل 5G تبلت گلکسی تب اس6 سامسونگ در راه است

به نظر می‌رسد که سامسونگ در حال طراحی و عرضه مدل 5G تبلت گلکسی تب اس6 خود است تا آن را به عنوان اولین تبلت مجهز به این فناوری جدید روانه بازار کند.

طبق آنچه در وب‌سایت سامسونگ آمده، نسخه 5G گلکسی تب اس6 بزودی معرفی خواهد شد اما هنوز زمان دقیقی برای این اتفاق و همچنین اطلاعاتی در خصوص قیمت این محصول منتشر نشده است. از طرفی دیگر، مشخص نیست که آیا علاوه بر اضافه شدن قابلیت 5G، تغییر دیگری را نیز در مشخصات فنی این تبلت شاهد خواهیم بود یا خیر.

چندی پیش گلکسی تب اس6 توانست مجوز Wi-Fi Alliance و Bluetooth SIG را برای ورود به بازار کسب کند. گفته می‌شود که این نسخه، از لحاظ مشخصات فنی تفاوتی با مدل معمولی آن که در ماه سپتامبر معرفی شد، نخواهد داشت.

گلکسی تب اس6 از پردازنده اسنپدراگون 855 بهره می‌برد که از فناوری 5G نیز پشتیبانی می‌کند. در این میان، شنیده شده که هواوی نیز در حال کار روی یک تبلت 5G است که البته هنوز جزییات مربوط به آن افشا نشده است.

در بررسی‌هایی که روی گلکسی تب اس6 صورت گرفت، نشان داد که این محصول چیزی فراتر از یک تبلت ساده برای تماشای فیلم و فایل‌های ویدیویی است و کاربردهای متنوعی برای آن تعریف شده است. این محصول از طراحی بدنه زیبا، نمایشگری باکیفیت و سخت‌افزاری قدرتمند بهره می‌برد، اما نرم‌افزار آن چنگی به دل نمی‌زند و باید منتظر ماند و دید که آیا 5G می‌تواند فرشته نجات باشد یا خیر.

منبع
The Verge

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا