اپل

پیدا شدن خودروی سرقتی با قابلیت Find My iPhone

شخصی به نام ویکتوریا اُکانر از ایالت آیووا امریکا اعلام کرد که توانست با کمک قابلیت Find My iPhone، موقعیت مکانی خودروی سرقتی خود را پیدا کند.

این ویژگی بخش از اپلیکیشن Find My شرکت اپل در iOS 13 است که امکان پیدا کردن گوشی‌ها را برای کاربران فراهم می‌کند. اُکانر گفت وقتی برای خرید به داخل فروشگاهی  در نزدیکی محل زندگی خود رفتم، متوجه شدم که گوشی آیفون و همچنین کیف پول خود را داخل اتومبیل جا گذاشتم. اما وقتی به سمت اتومبیل برگشتم، دیدم که اتومبیل در محلی که پارک شده بود، نبود.

او فورا ماجرا به پلیس محلی گزارش داد. پلیس و اُکانر با استفاده از قابلیت Find My iPhone، توانستند موقعیت مکانی خودروی سرقت شده را که در آپارتمانی در نزدیکی فروشگاه بود، شناسایی کنند. البته هنوز گوشی آیفون، کیف پول و دیگر وسایل داخل خودرو پیدا نشده، اما پلیس معتقد است که همه آن‌ها در داخل آپارتمان هستند.

با این حال، پلیس اظهار امیدواری کرد که بزودی تمامی‌این وسایل را پیدا خواهد کرد اما آنچه در این ماجرا جالب بود، قابلیتی بود که توانست به کمک این فرد و همینطور نیروهای پلیس بیاید و خودروی سرقت شده را در سریع‌ترین زمان ممکن پیدا کنند.

منبع
BGR

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا