تکنولوژی

آیا این تصویر متعلق به مدل جدید گلکسی فولد است؟

گلکسی فولد به عنوان یکی از اولین گوشی‌های مجهز به نمایشگر تاشو رونمایی و به بازار عرضه شد؛ اما قطعا این گوشی آخرین محصول با چنین شکل و شمایلی نخواهد بود. چندی پیش شرکت موتورولا نیز خود را به این جمع اضافه کرد و از گوشی موتورولا Razr با طراحی تقریبا مشابه پرده برداشت.

طولی نکشید که سامسونگ نیز اعلام کرد که شاید تولید اسمارت فونی شبیه به گوشی تاشوی موتورولا را در دستور کار قرار دهد. در همین رابطه امروز تصاویری از گوشی جدیدی در فضای وب منتشر نشده که گفته می‌شود مربوط به نسل جدید کلکسی فولد است.

شاید این گوشی، نمونه اولیه محصول آینده سامسونگ باشد و شاید هم یکی از کاربران، آن را به شیوه‌ای بسیار هنرمندانه و دقیق جعل کرده است. با این حال، نشریه معتبر بلومبرگ اخیرا در گزارشی آورد که این شرکت کره‌ای قصد دارد تا مدل‌های جدیدی از گلکسی فولد را در آینده نزدیک به بازار عرضه کند.

همانطور که مشاهده می‌کنید، در این گوشی مجهز به نمایشگر تاشو، از دو دوربین اصلی استفاده شده که با سیستم دوربین مورد انتظار در گلکسی اس11، زمین تا آسمان فرق دارد. شنیده شده که سامسونگ در ماه‌های نخست سال آینده میلادی، از مدل جدید گلکسی فولد رونمایی خواهد کرد.

آیا این تصویر متعلق به مدل جدید گلکسی فولد است؟

از جمله مشخصاتی که برای این گوشی پیش‌بینی شده، دوربین 108 مگاپیکسلی اصلی با قابلیت زوم 5 برابری است که پیش از این برای گلکسی اس11 نیز پیش‌بینی شده بود. منابع خبری کشور کره جنوبی نیز پیشتر مدعی شده بودند که نسخه جدید گلکسی فولد با قیمت ارزان‌تری نسبت به مدل اولیه عرضه خواهد شد. قیمت این مدل حدود 845 دلار پیش‌بینی شده که تقریبا نصف قیمت 1980 دلاری گلکسی فولد 2019 است.

همانطور که می‌دانید، موتورولا قیمت 1499 دلار را برای گوشی تاشوی Razr خود در نظر گرفته و این درحالیست که از مشخصاتی تقریبا مشابه آنچه در گوشی‌های میان‌رده بکار رفته، بهره می‌برد. روز گذشته نیز شرکت هواوی رسما اعلام کرد که در سال آینده، مدل جدید میت ایکس این شرکت، از سرعتی بالاتر و دوامی‌بیشتر برخوردار خواهد بود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا