خودرو

نمایشگر 38 اینچی در خودروی جدید کادیلاک

شرکت کادیلاک به تازگی تیزری ویدیویی را از محصول جدید خود تحت عنوان اسکلید (Escalade) منتشر کرده که نشان ‌می‌دهد این محصول به یک نمایشگر منحنی 38 اینچی اولد مجهز خواهد بود.

نسخه 2021 اسکلید که قرار است به زودی رونمایی شود، روی داشبورد خود این نمایشگر پیشرفته را جای خواهد داد که طبق گفته این شرکت، تراکم پیکسل آن دوبرابر آنچه در تلویزیون‌‌های 4K دیده‌ایم، خواهد بود.

کادیلاک اطلاعات بیشتری را در خصوص این محصول اعلام نکرده اما وعده داده که در تاریخ چهارم فوریه سال آینده میلادی، از اسکلید رونمایی خواهد کرد. خودروهایی که این روزها معرفی و یا روانه بازار ‌می‌شوند، اغلب روی داشبورد خود از نمایشگری کوچک و تقریبا به اندازه یک تبلت بهره ‌می‌برند.

اما با توجه به آنچه کادیلاک در این تیزر ویدیویی نشان داده، این نمایشگر تقریبا تما‌می‌فضای داشبورد و بخش‌‌هایی از کابین خودرو را در بر گرفته است. برخی منابع خبری نیز ادعا کرده‌اند که چراغ سبز روی فرمان نشان ‌می‌دهد که مدل 2021 اسکلید، به فناوری نیمه خودران سوپر کروز نیز مجهز خواهد بود.

با این حال، کمتر از سه ماه به زمان رونمایی از این خودروی مرموز باقی مانده و باید منتظر ماند و دید که هند مهندسان کادیلاک را به نظاره نشست.

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا