متا

گوشی گلکسی A01 مجهز به نمایشگر 5.7 اینچی معرفی شد

شرکت سامسونگ ساعاتی پیش و کاملا بی‌سروصدا از جدیدترین گوشی خود تحت عنوان گلکسی A01 رونمایی کرد. اسمارت‌ فونی که پشت ویترین فروشگاه‌ها، در کنار دیگر کهکشانی‌های سامسونگ جای می‌گیرد و با مشخصات فنی قابل‌قبول و قیمت مناسب خود می‌تواند نگاه هر خریداری را به خود جلب کند.

گلکسی A01 به نمایشگری 5.7 اینچی اینفینیتی-وی مجهز شده که در قسمت بالایی آن سنسور سلفی 5 مگاپیکسلی تعبیه شده است. این نمایشگر از رزولوشن 720+ بهره می‌برد و لبه‌های کناری بدنه نیز به صورت گرد طراحی شده است.

توان پردازشی گلکسی A01 از طریق یک چیپست هشت هسته‌ای که هنوز نام آن اعلام نشده، تامین می‌شود. این گوشی با دو مدل حافظه رم 6 و 8 گیگابایتی به دست خریداران خواهد رسید. حافظه ذخیره‌سازی پایه آن نیز برابر با 128 گیگابایت اعلام شده که از طریق کارت حافظه میکرو اس‌دی می‌توان آن را تا 512 گیگابایت ارتقا داد.

دوربین دوگانه پشتی این اسمارت فون نیز به سنسورهای 13 مگاپیکسلی اصلی با دیافراگم f/2.2 و 2 مگاپیکسلی با دیافراگم f/2.4 مگاپیکسلی مجهز شده است. طبق اطلاعات منتشر شده، گلکسی A01 در رنگ‌های مشکی، آبی و قرمز عرضه خواهد شد.

در قسمت بالایی گوشی، ورودی 3.5 میلیمتری برای استفاده از هدفون تعبیه شده است. سامسونگ در گلکسی A01 از یک باتری 3000 میلی‌آمپری استفاده کرده که البته هنوز جزییات مربوط به مدت زمان انتظار برای شارژ، فاش نشده است.

سامسونگ حرفی در خصوص زمان عرضه و کشورهایی که این گوشی در آن‌ها عرضه خواهد شد، نزده اما گفته می‌شود که با قیمت تقریبی 100 یورویی به دست خریداران خواهد رسید.

گوشی گلکسی A01 مجهز به نمایشگر 5.7 اینچی معرفی شد

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا